VDB| 

Oficjalnie. Ogromna sprzedaż PPV na FAME 20

3

Wygląda na to, że mimo wielu kontrowersji freak fighty w Polsce mają się dobrze. Michał Jurczyga, rzecznik prasowy Fame MMA, w rozmowie z kanałem MMA-bnb zdradził oficjalną liczbę sprzedanych dostępów PPV na ostatnią galę. Co ważne, w ten sposób federacja po raz kolejny zdemaskowała kłamstwo Sylwestra Wardęgi.

Oficjalnie. Ogromna sprzedaż PPV na FAME 20
Na zdjęciu: Josef Bratan (Instagram.com)

Wygląda na to, że gala FAME 20 może zostać okrzyknięta sukcesem. Samo wydarzenie było całkiem ciekawe, a turniej K-1 wprowadził powiew świeżości. Nie obyło się jednak bez kontrowersji, bowiem po raz kolejny przedstawienie zamiast walki zrobił Amadeusz Roślik, a w co-main event pojawił się główny zamieszany w aferę Pandora Gate - Michał "Boxdel" Baron. Jednak największym czynnikiem sukcesu jest liczba sprzedanych PPV, a ta okazała się być ogromna.

Sukces komercyjny FAME 20

Kilka dni po gali FAME 20 Sylwester Wardęga pochwalił się swoimi informacjami na temat sprzedaży PPV na to wydarzenie. Powiedział on dużą liczbę, ale okazało się, że znany youtuber po raz kolejny w ostatnim czasie mijał się z prawdą. Co może sugerować, że albo próbuje on zwiększyć swoją cytowalność, albo ma niezbyt dobre źródła.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wiktoria Czyżewska zmierzy się z Castkovą. Zobacz oficjalne ważenie przed KSW 91

Natomiast oficjalne dane podał rzecznik Fame MMA - Michał Jurczyga. Ten w rozmowie z kanałem "MMA - bądź na bieżąco" szerzej wypowiadał się o całym wydarzeniu, jednakże pokusił się o zdradzenie liczby sprzedanych dostępów do transmisji. To robi wrażenie.

"Gala FAME 20 sprzedała prawie 500 tysięcy PPV i jest to najlepszy wynik od 7 wydarzeń" - przekazał Hubert Mściwujewski.
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Przypomnijmy, że najtańszy dostęp kosztował 39,99 zł. Dlatego może to sugerować, że tylko przychód z PPV wyniósł niemal 20 mln zł. Należy jednak do tego dodać również wpływy z biletów, a kompletnie wyprzedano Tauron Arenę Kraków. Nie można również zapominać o wpływach od sponsorów. To pokazuje, że impreza mogła zakończyć się dużym sukcesem komercyjnym.

Duży skok popularności Fame MMA

Warto podkreślić, że wynik sprzedaży lutowego FAME 20 jest o niemal 100 tysięcy dostępów PPV lepszy od grudniowego FAME: REBRON. Wówczas rzecznik prasowy podał informację o sprzedaży delikatnie przekraczającej 400 tys. To może sugerować, że wbrew pozorom koniec freak fightów nie jest jeszcze bliski.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić