Bartosz Nowak| 

Znana marka odzieżowa stawia na żywność zamiast ubrań

19

Ponad 30 sklepów marki Marks & Spencer zostanie zamkniętych, a jeszcze więcej czeka zmniejszenie powierzchni. Największa zmiana dotyczy jednak asortymentu sklepów. Ubrania powoli odchodzą w zapomnienie, głównym produktem będzie żywność.

Znana marka odzieżowa stawia na żywność zamiast ubrań
(Dan Kitwood/Getty Images)

*Z prawie tysiąca sklepów na terenie Wielkiej Brytanii 640 sprzedaje już wyłącznie produkty spożywcze. *Poza granicami kraju sieć ma jeszcze 400 placówek. W Polsce jedynie te większe mają dział spożywczy. Ogólny trend w firmie jednak się zmienia i od teraz to ubrania będą tylko dodatkiem.

Są to zdecydowane kroki, ale podyktowane koniecznością. Według firmy nawyki konsumentów przez ostatnie lata zmieniły się tak bardzo, że tradycyjna sprzedaż stoi na coraz gorszej pozycji. Handel odzieżą króluje w internecie. Ubrania firmy sprzedają się coraz gorzej - sprzedaż spadła o 8,9 proc. Był to najgorszy wynik od kryzysu finansowego w 2008 roku - informuje "The Guardian".

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Zobacz także:
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić