Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
Filip Skowronek
|
aktualizacja

20 godzin na lotnisku w Barcelonie. Wizz Air odpowiada na zarzuty

4
Podziel się:

W związku z awarią samolotu grupa Polaków miała przez 20 godzin przebywać na lotnisku w Barcelonie. O sytuacji poinformowała nas córka jednej z pasażerek. W odpowiedzi na nasze pytanie biuro prasowe Wizz Air tłumaczy zaistniałą sytuację.

20 godzin na lotnisku w Barcelonie. Wizz Air odpowiada na zarzuty
(Shutterstock.com, andras_csontos)

Lot z Barcelony do Warszawy wystartował w sobotę o godz. 21:35. Niestety w kokpicie samolotu miał pojawić się dym, więc kapitan zadecydował o powrocie do stolicy Katalonii. Awaryjne lądowanie miało dramatyczny przebieg, ale nieprzyjemności miały czekać na pasażerów także na samym lotnisku. W odpowiedzi na nasze pytania agencja A Priori Communications, obsługująca Wizz Air w Polsce, przesłała oficjalny komunikat dotyczący zaistniałej sytuacji.

Samolot Wizz Air lotu W6 1476 lecący 29 lipca z Barcelony do Warszawy został zawrócony do portu lotniczego w Barcelonie w celu kontroli technicznej z powodu podejrzenia wystąpienia nieprawidłowości technicznych. Zgodnie z zasadami polityki Wizz Air oraz obowiązującymi przepisami UE, pasażerowie otrzymali posiłki, zakwaterowanie w hotelu lub możliwość zwrotu kosztów poniesionych na zakwaterowanie. Samolot Wizz Air lotu W6 1476 wystartował z lotniska w Barcelonie. Wizz Air przeprasza pasażerów za wszelkie niedogodności, ale bezpieczeństwo naszych pasażerów, załogi oraz samolotu jest priorytetem linii.
-A Priori Communications - Odpowiedź Wizz Air w sprawie awaryjnego lądowania w Barcelonie
Zobacz także: Zobacz też: Poniatowski zamiast Tupolewa. Nowe samoloty VIPów
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(4)
Janusz
5 lata temu
Przerabiałem powrót na lotnisko po kilkudziesięciu minutach lotu Swiss (Zurich-Szanghai). Wszystkich około 300 pasażerów zostało umieszczonych w 5cio gwiazdkowym hotelu, każdy dostał również obiad oraz kolację. Po 11tu godzinach odlecieliśmy do Szanghaju.
kamil
5 lata temu
a w komunikacie same banały jak zajęli się pasażerami dzięki którym maja pieniądze coraz więcej ludzi odchodzi od byle jakich tanich przewoźników do normalnych uczciwych
mario
5 lata temu
Komunikat pożarły wrony????
Obcy
5 lata temu
A gdzie ten komunikat?
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić