Absolutny hit na Snapchacie. Ten filtr pobił rekord wszech czasów
Specjalny filtr udostępniony w zeszłym tygodniu przez znaną sieć fast foodów zrobił furorę wśród internautów. Opcja, dzięki której można było przyozdobić swoją twarz wielkim, chrupiącym tacosem, została użyta aż 224 mln razy w ciągu jednego dnia. A to oznacza niekwestionowany rekord wśród kampanii reklamowych na Snapie.
Filtr z tacosem okazał się strzałem w dziesiątkę. Dzięki takiemu wynikowi gastronomicznej sieciówce udało się zdetronizować nawet kampanię reklamową napoju Gatorade, którą twórcy zaprezentowali światu z okazji amerykańskiego święta sportu - finału Super Bowl.
Twórcy zabawnego filtra spędzili nad jego stworzeniem aż 6 tygodni. Ryan Rimsnider odpowiedzialny za kampanię Taco Bell w social mediach zdradził w rozmowie z serwisem Adweek, że całkowity koszt tej akcji promocyjnej kosztował aż 750 tyś. dolarów. Jak widać, opłaciło się.
Autor: Kamil Królikowski
Teraz serce internetu w jednej aplikacji. Bądź na bieżąco i pobierz w Google Play albo App Store.