Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Przejdź na
Beata Kruk
|

Był prezentem. Wyrzucili go z domu. Ta historia łamie serce

149
Podziel się

Porzuconego szczeniaczka przygarnął policjant. Malucha w kartonie, na jednej z ulic Żagania, znalazł przechodzień. Nie zastanawiał się długo, tylko zaniósł go na komendę.

Był prezentem. Wyrzucili go z domu. Ta historia łamie serce
(zagan.lubuska.policja.gov.pl)

Piesek był czysty, zadbany i wyglądało na to, że był prezentem pod choinkę, który nie spodobał się albo już się znudził - napisali na swojej stronie żagańscy policjanci.

Mundurowi zdecydowali, że nie przekażą zwierzaka do schroniska. Postanowili we własnym gronie poszukać dla niego nowego opiekuna i poinformowali wszystkich kolegów z komendy o porzuconym psiaku.

Jeszcze tej samej nocy szczeniaczka przygarnął jeden z funkcjonariuszy. Jeśli właściciel się nie odnajdzie, maluch zostanie z rodziną policjanta na stałe.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

KOMENTARZE
(149)
bebilo333
5 lata temu
miedzy swietami napatoczyl do mojego ogrodu maly pies. Byl mily, energiczny i pokojowo nastawiony. Tak sie ciesilem sie , ze bede mial fajnego psa. Wiec karmilem go tym czym mialem dla siebie w domu. Byl pare godzin i potem odszedl. Bylem pewny , ze wroci. Wracajac z pracy na drugi dzien kupilem mu 2 duze kosci do obgryzienia, resztki z wedlin od rzeznika. Ale ...niestety byl tylko ten jeden raz i juz go nie widzialem a jego zakupy czekaja na niego nadal w lodowce. Prosze mu przekazac, ze czekam i teskne!
jadwigah2
5 lata temu
Jestem 65cio latkiem i popłakałem się nad tym szczeniakiem
hanna
5 lata temu
Po tym jak policjantka okradła moja mamę, a mnie oszukała na 15 tys. zwątpiłam w policję, jednak teraz dziękuję za serducho panie władzo, ale były właściciel powinien ponieść odpowiedzialność za swój czyn
stella
5 lata temu
Drogiej Pani Policjant i pieskowi zycze aby ex-wlasciciel sie nie znalazl. Ma juz swietna, nowa rodzine, gratuluje i zycze powodzenia
Andrzej
5 lata temu
Piękny i słodki psiaczek, odwdzięczy się za dobre serce. Pozdrawiam
o rany
5 lata temu
bo okazało się,że piesek sika robi kupcię,chce jeszcze pić i jeść....narobi hałasu i bałaganu...a ludzie myślą,że kupują psiaczka tylko aby go poprzytulać....fakt niecałe 2 tyg i prezencik się "znudził".....
wiesio
5 lata temu
jest Pani cool z bardzo dobrym SERCEM ten psiak sie PANIzrewanzuje swoim przywiazaniem i czuloscia Pieknie
Patrick K.
5 lata temu
Wielki szacunek.
Mario !
5 lata temu
Mój pies MAX zawsze lubił uciekać z swojego kojca , ale kiedy uciekł ! szukał dzieci i tam się bawił ! przez 12 lat ten pies nigdy nie zaatakował żadnej osoby ! Zawsze szukał dzieci , gdzie są . To są bardzo dobre psy poszukujące !
Mario !
5 lata temu
Czy jest to szczeniak . wilczura . Ja jestem chętny przyjąć wilczura pod swój dach . Miałem wilczura , Policyjnego, wychowany i tresowany w policji . To są zwierzaki bardzo inteligentne ! Nikt tak nie umie szkolić jak wy !
xximenka
5 lata temu
tego powinni uczyć w szkole, że nie wolno dawać żywych stworzeń jako prezentów ...zamiast bajań i bajek o nawiadzeniu kiedyś, dawno temu koleżanka dostała kudłatego pieska na urodziny od kolegi, potem jej rodzice nie wiedzieli co mu mają dawać jeść - dawali mu jakiś tłuszcz...potem piesek nie wrócił z samotnego spaceru....
Spoko
5 lata temu
Ja też dziękuję Pani za dobre serce. Przecież to jeszcze dzidziuś.
rozpoznaję po...
5 lata temu
Ładny piesek - dobrze mu ze ślepiów patrzy = to mądry piesek.
ed
5 lata temu
mam takiego samego tylko w bronzie. Wyrzucony do lasy dwa dni po świętach
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić