Obraźliwa reklama spodni w rozmiarze XXXL
Projektantka mody Christina Ashman znalazła dość oryginalną odpowiedź na kontrowersyjną reklamę szortów dla puszystych pań, przedstawioną na stronie Wish.com.
Amerykański sklep bez ogródek potraktował potencjalnych pulchniejszych klentów. Na zaprezentowanym zdjęciu spodenek w dużym rozmiarze widzimy szczupłą modelkę, której obie nogi mieszczą się w jednej nogawce - podaje metro.co.uk Użytkownicy portali społecznościowych niekryli oburzenia.
*Na niefortunną reklamę odpowiedziała także Christina Ashman. *Zamieniła się w modelkę i na własnym, puszystym ciele zareklamowała spódnicę w rozmiarze XS.
Nie mam żadnego doświadczenia w marketingu, ale skoro spodenki dla większych osób reklamuje się, zakładając je na drobna kobietę, to może ubrania dla mniejszych ludzi zareklamujemy, ubierając w nie kogoś puszystego? - powiedziała w rozmowie z metro.co.uk.
*Pomysł spotkał się z aprobatą internautów. * Post udostępniono ponad 9 tys. razy. Miał równeiż 6 tys. polubień.
Nie można opierać reklamy na zawstydzaniu grupy docelowej. Jeśli używasz małego modelu do pokazania małych ubrań, to jest ok. Ale umieszczenie dwóch nóg w jednej nogawce jest obraźliwe. Poprzez swoją odpowiedź chciałam pokazać absurd tego zagrania marketingowego - pisz z kolei MailOnline