Albert Kamiński| 

ShowMax lepszy of Netflixa już w pierwszym tygodniu

1

Serwis ShowMax przez pierwsze 7 dni od startu w Polsce odwiedziło więcej użytkowników niż polską wersję Netflixa. Ci sami użytkownicy wygenerowali także więcej odsłon niż u konkurenta.

ShowMax lepszy of Netflixa już w pierwszym tygodniu
(flickr.com, https://www.flickr.com/photos/lukewisley)

ShowMax działa w polsce od środy, 15 lutego. Już pierwszego dnia odwiedziło go ponad 210 tys. internautów. Serwis zanotował dzięki temu prawie 860 tys. odsłon - podaje portal wirtualnemedia.pl.

Ponad milion użytkowników w ciągu całego tygodnia. Gdy podczas pierwszych 7 dni działania ShowMax ugościł 1,05 mln internautów, Netflix "zaledwie" 697 tys.

ShowMax wygrywał z Netflixem prawie każdego dnia. Wyjątkiem podczas pierwszego tygodnia działania serwisu był 20 lutego, kiedy to nieznacznie więcej użytkowników zanotował największy tego typu serwis na świecie (110 tys. do 123 tys.).

Świetny wynik serwis osiągnął dzięki darmowemu dostępowi. Chociaż miesięczny dostęp kosztuje 19,90 zł, to polscy internauci mogą testować wypożyczalnie filmów przez 14 dni za darmo.

Nie bez znaczenia była również kampania reklamowa. Nowy serwis VOD zaangażował do niej m.in. Ewana McGregora, Patryka Vegę, Tomasz Oświecińskiego czy znanego z KSW Karola Bedorfa.

Netflix działa w Polsce już rok. Mimo to dopiero od jesieni jest dostępny jest w spolszczonej wersji. Być może taki właśnie ruch zaowocował umiarkowanym zainteresowaniem internautów. Jego konkurent odrobił lekcję i w Polsce zagościł na naszych zasadach.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Zobacz także:
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić