LinkedIn stworzył aplikację w stylu Tindera specjalnie dla młodych ludzi. Według informacji "independent", rozwiązanie to pomoże studentom oraz absolwentom uczelni w uświadomieniu sobie, jakie kompetencje realnie posiadają oraz jakie stanowiska byłyby dla nich najbardziej atrakcyjne.
LinkedIn przeprowadził już ponoć testy nowej aplikacji. Miała ona spotkać się z pozytywnym odzewem ze strony 1500 studentów z 300 uczelni na terenie Stanów Zjednoczonych, którzy docenili prosty schemat jej działania. Dzięki danym na temat ukończonego kierunku i uczelni, aplikacja "dopasuje" studenta lub absolwenta do konkretnego pracodawcy.
W USA nowa aplikacja będzie dostępna w ciągu kilku najbliższych dni. Jej premiera jest prawdopodobnie reakcją na znaczne spadki akcji LinkedIn na Wall Street w lutym. Jak dotąd nie ujawniono informacji na temat daty wprowadzenia aplikacji na rynek europejski.
Nie przegap:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.