Albert Kamiński| 

The Weeknd w kampanii dla H&M. Są pierwsze zdjęcia

0

"Spring Icons Selected by the Weeknd" - to najnowsza kolekcja, która już 2 marca 2017 trafi do sklepów H&M. Marka już teraz rusza z kampanią. W sieci pojawiły się pierwsze filmy i zdjęcia, na których widać jak będą wyglądały ubrania.

speaks onstage at the WSJ Magazine 2016 Innovator Awards at Museum of Modern Art on November 2, 2016 in New York City.
speaks onstage at the WSJ Magazine 2016 Innovator Awards at Museum of Modern Art on November 2, 2016 in New York City. (Getty Images, Nicholas Hunt)

Zdjęcia ubrań pojawiły się na Instagramie artysty i H&M. Tam, a także na filmach promocyjnych, widać, że kolekcja będzie miała charakter streetwearowy. W najnowszej kolekcji H&M znajdą się skórzane ramoneski, bluzy z kapturem, kurtki bomberki, t-shirty, ale również bardziej casualowe marynarki, płaszcze i koszule.

Kolekcja trafi do wszystkich sklepów stacjonarnych H&M. Oprócz tego będzie ją można nabyć online. Ceny ubrań wahają się od 55 do 350 zł.

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Trwa ładowanie wpisu:instagram
Trwa ładowanie wpisu:instagram

To kolejny taki projekt szwedzkiej marki. Wcześniej współpracowała z Davidem Beckhamem. H&M regularnie tworzy kolekcje również z osobistościami świata mody, jak Kenzo czy Balmain.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Zobacz także:

Versace dla H&M

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić