Albert Kamiński| 

Wyborcza idzie na wojnę z TVP. Wycofuje swoje reklamy ze stacji

45

Wydawca "Gazety Wyborczej", spółka Agora postanowiła wycofać z Telewizji Polskiej wielomilionowy budżet reklamowy - pisze portal "wirtualnemedia.pl". Spółka nie chce wspierać telewizji "propagandowej".

(Wikimedia Commons - Uznanie Autorstwa CC BY, Szczebrzeszynski)

Gazeta Wyborcza przygotowuje kampanie odnowionego portalu. Reklamy "Wyborczej.pl" nie znajdą się jednak w telewizji publicznej. "Nie chcemy wspierać telewizji, która nie ma dziś nic wspólnego z ustawową misją telewizji publicznej" - mówi Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.

Agora zdecydowała się na promocję w innych mediach. Będą to stacje telewizyjne m.in. Polsat News, TVN, Puls Film Box oraz media elektroniczne, jak YouTube, media społecznościowe oraz wyszukiwarki.

Wyborcza nie chce podać, ile dokładnie wydawała w TVP. "Wirtualne media" twierdzą, że od stycznia do listopada 2016 "GW" wydawała na reklamę w Telewizji Polskiej 8,6 mln zł.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić