Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Kaluga
Mateusz Kaluga | 

"Transfer roku" Lidla. Popularna tiktokera w nowych barwach

46

Internetowe batalie między Lidlem a Biedronką przeszły do historii. Wielu klientów z zapartym tchem śledziło ruchy marketingowe obu konkurencyjnych sieci, a te nie szczędziły sobie razów w największych mediach. Niemiecka firma postanowiła pójść o krok dalej i zatrudniła tiktokerkę, która była dotąd kojarzona z Biedronką.

"Transfer roku" Lidla. Popularna tiktokera w nowych barwach
Marta Zgutczyńska dołączyła do Lidla. Czy to transfer lata? (Getty Images, TikTok)

Handlowa wojna między Biedronką i Lidlem rozpoczęła się przed kilkoma miesiącami. Wszystko zaczęło się od niespodziewanych SMS-ów do klientów tej pierwszej sieci z informacją o promocjach i odniesieniu do konkurencji.

Teraz oba markety toczą wojnę w reklamach telewizyjnych i na ulicznych plakatach. Każdy market przekonuje, że posiada najniższe ceny i najlepszą ofertę na rynku.

Lidl poszedł jednak o krok dalej. Do nowej reklamy zatrudniono Martę Zgutczyńską, która w mediach społecznościowych zasłynęła z publikowania zabawnych filmików na TikToku. Tematyką była sieć sklepów z czerwonym owadem w logo. Zgutczyńska jest aktoką, grała m.in. w hitowej produkcji Netflixa "1670", czy w serialach telewizyjnych "Na dobre i na złe i "Ojciec Mateusz".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Prosto z Igrzysk". Pójdźcie w ślady panów! Polskie siatkarki walczą o strefę medalową
Sam Lidl poinformował o "transferze roku" na TikToku. Internauci nie omieszkali skomentować filmu. "Grubo. Marketingowo 10/10"; "Tak się robi reklamy"; "Osoba od marketingu powinna dostać podwyżkę".

Jak poinformował portal wirtualnemedia.pl, na początku 2024 r. Lidl Polska rozpoczął proces przetargowy na prowadzenie profilu marki na TikToku. W czerwcu wygrała agencja Space Cat Industries, a już teraz można zauważyć pierwsze efekty jej pracy.

Jak informuje gazeta.pl, do promowania marki, obok Marty Zgutyczynskiej zatrudniono kolejnego tiktokera - Miłosza Muzioła. Na popularnej aplikacji słynie z roli ciotki o charakterystycznej barwie głosu.

Portal cytuje również Agatę Papis-Maniecką znaną jako "Facetkę od reklamy". Czy to jest najmocniejsze wejście na TikToka w tym roku? Wygląda na to, że Lidl Polska pozamiatał i po raz kolejny zmiażdżył marketingowo swojego konkurenta - powiedziała we wstępie.
Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Polacy ograli Maltę na PGE Narodowym. Świderski bohaterem Biało-Czerwonych
Wyniki Lotto 24.03.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Węgrzy połączyli siły z Polakami. Tak wyglądał doping na Narodowym. "Braterstwo"
Podawał się za kapitana. Aby pomóc mu w ochronie przed piratami zaciągnęła kredyt
Smutny widok na Narodowym. Tak wyglądają trybuny podczas meczu z Maltą
Zawodnik KSW aresztowany ws. zabójstwa w Miasteczku Wilanów
Zapalniki w salonie Tesli! Rośnie fala ataków na firmę Muska
Nie żyje znana architektka. Zaprojektowała słynny blok z czasów PRL
Kiedy wystawić oleandry na dwór? Wielu robi to za wcześnie
Zagrają przeciwko Polakom. W ich kodeksie są mocne punkty
Ta plaża jest pełna bursztynów. Istny raj dla poszukiwaczy
Wygląda jak po bójce. Znany piłkarz poruszył sieć swoim zdjęciem
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić