"Transfer roku" Lidla. Popularna tiktokera w nowych barwach

Internetowe batalie między Lidlem a Biedronką przeszły do historii. Wielu klientów z zapartym tchem śledziło ruchy marketingowe obu konkurencyjnych sieci, a te nie szczędziły sobie razów w największych mediach. Niemiecka firma postanowiła pójść o krok dalej i zatrudniła tiktokerkę, która była dotąd kojarzona z Biedronką.

Marta Zgutczyńska dołączyła do Lidla.Marta Zgutczyńska dołączyła do Lidla. Czy to transfer lata?
Źródło zdjęć: © Getty Images, TikTok
Mateusz Kaluga

Handlowa wojna między Biedronką i Lidlem rozpoczęła się przed kilkoma miesiącami. Wszystko zaczęło się od niespodziewanych SMS-ów do klientów tej pierwszej sieci z informacją o promocjach i odniesieniu do konkurencji.

Teraz oba markety toczą wojnę w reklamach telewizyjnych i na ulicznych plakatach. Każdy market przekonuje, że posiada najniższe ceny i najlepszą ofertę na rynku.

Lidl poszedł jednak o krok dalej. Do nowej reklamy zatrudniono Martę Zgutczyńską, która w mediach społecznościowych zasłynęła z publikowania zabawnych filmików na TikToku. Tematyką była sieć sklepów z czerwonym owadem w logo. Zgutczyńska jest aktoką, grała m.in. w hitowej produkcji Netflixa "1670", czy w serialach telewizyjnych "Na dobre i na złe i "Ojciec Mateusz".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Prosto z Igrzysk". Pójdźcie w ślady panów! Polskie siatkarki walczą o strefę medalową

Sam Lidl poinformował o "transferze roku" na TikToku. Internauci nie omieszkali skomentować filmu. "Grubo. Marketingowo 10/10"; "Tak się robi reklamy"; "Osoba od marketingu powinna dostać podwyżkę".

Jak poinformował portal wirtualnemedia.pl, na początku 2024 r. Lidl Polska rozpoczął proces przetargowy na prowadzenie profilu marki na TikToku. W czerwcu wygrała agencja Space Cat Industries, a już teraz można zauważyć pierwsze efekty jej pracy.

Jak informuje gazeta.pl, do promowania marki, obok Marty Zgutyczynskiej zatrudniono kolejnego tiktokera - Miłosza Muzioła. Na popularnej aplikacji słynie z roli ciotki o charakterystycznej barwie głosu.

Portal cytuje również Agatę Papis-Maniecką znaną jako "Facetkę od reklamy". Czy to jest najmocniejsze wejście na TikToka w tym roku? Wygląda na to, że Lidl Polska pozamiatał i po raz kolejny zmiażdżył marketingowo swojego konkurenta - powiedziała we wstępie.
Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 27.12.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Wyniki Lotto 27.12.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Morze w Walii wyrzuciło je na brzeg. Jest ich ponad 400
Morze w Walii wyrzuciło je na brzeg. Jest ich ponad 400
Polacy usłyszeli wołanie o pomoc w Tatrach. Węgier utknął na skale
Polacy usłyszeli wołanie o pomoc w Tatrach. Węgier utknął na skale
Włochy. Turyści dręczą rzadką fokę. Ekspert alarmuje
Włochy. Turyści dręczą rzadką fokę. Ekspert alarmuje
Opuścił ośrodek dla seniorów. Szukało go 60 osób
Opuścił ośrodek dla seniorów. Szukało go 60 osób
Sztorm uderzył w Szwecję. Jedna ofiara śmiertelna i wiele zniszczeń
Sztorm uderzył w Szwecję. Jedna ofiara śmiertelna i wiele zniszczeń
"To cud, że ten pies żyje". Dramatyczna akcja ratunkowa na Wiśle
"To cud, że ten pies żyje". Dramatyczna akcja ratunkowa na Wiśle
Strażak zmarł w drodze na akcję. "90 minut walki"
Strażak zmarł w drodze na akcję. "90 minut walki"
Silne trzęsienie ziemi na Tajwanie. Trwa szacowanie strat
Silne trzęsienie ziemi na Tajwanie. Trwa szacowanie strat
W środku dnia podeszły pod domy. Niezwykłe nagranie
W środku dnia podeszły pod domy. Niezwykłe nagranie
Radiowóz zderzył się z osobówką w Kielcach. Policjant trafił do szpitala
Radiowóz zderzył się z osobówką w Kielcach. Policjant trafił do szpitala
Cyberatak sparaliżował Kuaishou. Boty zalały transmisje w Chinach
Cyberatak sparaliżował Kuaishou. Boty zalały transmisje w Chinach