Wrzucił zdjęcie z Biedronki. Internauci bezlitośni. Mamy komentarz sieci
Przed długim weekendem majowym w jednym z łódzkich sklepów sieci Biedronka odbyła się degustacja kiełbasy śląskiej. Dwa talerze z kawałkami kiełbasy ustawiono na... pustych skrzynkach przykrytych bożonarodzeniowym obrusem. Internauci patrzą na zdjęcie z degustacji i nie dowierzają: "sztuka futurystyczna" - ironizują. Mamy komentarz sieci.
Degustacja kiełbasy śląskiej odbyła się w Biedronce w Łodzi przy ul. Goplańskiej. Jeden z użytkowników serwisu X opublikował zdjęcie poczęstunku. Widzimy na nim dwa talerze, na których położono kawałki wędliny z wykałaczkami.
Tusk kontra Nawrocki. Polacy wybrali ulubieńca
Sęk w tym, że posiłek ustawiono na pustych skrzynkach, które przykryto wygniecionym obrusem z bożonarodzeniowym motywem. Na skrzynce przyklejono kartkę z informacją o promocji na kiełbasę śląską. Zazwyczaj tego typu degustacje odbywają się na specjalnych stolikach lub ladach. Patrząc na zdjęcie można mieć wrażenie, że pomysł degustacji był bardzo spontaniczny.
Internauci nie powstrzymali się od ironicznych komentarzy. "Sztuka nowoczesna, wręcz futurystyczna", "Ekskluzywnie", "Jeszcze brakuje, żeby to była ruchoma ekspozycja z paleciakiem", "Tu jest jakby luksusowo" - żartują pod zdjęciem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Dla klientów liczy się przede wszystkim jakość i smak produktów"
Poprosiliśmy przedstawiciela sieci Biedronka o komentarz do sprawy. Robert Hara, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka przyznał, że była to spontaniczna akcja sklepu.
Czytaj także: Zaczęło się w całej Polsce. Profesor o koszeniu: Głupota
Majówka i rozpoczynający się wraz z nią sezon grillowy to jedna z ważniejszych okazji zakupowych dla naszych klientów w ciągu całego roku. Co do zasady, degustacje są organizowane w naszych sklepach, które posiadają ladę mięsną, przy wsparciu hostess. Sytuacja ze zdjęcia powstała z inicjatywy tej konkretnej placówki i była odpowiedzią na oczekiwania klientów. Zainteresowanie z jakim spotkała się ta spontaniczna akcja potwierdziły, że dla klientów liczy się przede wszystkim jakość i smak produktów - tłumaczy nam Robert Hara.