Zimowy problem z Paczkomatami. "Nie będziemy przyjmowali reklamacji"

29

Fala mrozów sprawiła, że paczki pozostawione w paczkomatach na dłużej mogą zamarzać. Sklep z suplementami diety prosi o jak najszybszy odbiór.

Zimowy problem z Paczkomatami. "Nie będziemy przyjmowali reklamacji"
Sklep zapowiada odmowę reklamacji z powodu zamrożonych paczek (East News)

W ostatnich dniach temperatura spadała nawet do -26 stopni. Paczkomaty nie są ani ogrzewane, ani klimatyzowane, dlatego przesyłki, które zostaną w nich na dłużej, mogą zamarznąć.

Pół biedy, jeśli zamawiamy lody. Ale raczej nikt nie chce dostać bryły lodu zamiast zamawianego napoju, suplementów diety, leków czy kosmetyków.

Ze względu na panujące ostatnio niskie temperatury oraz płynną zawartość kupionych u nas suplementów, prosimy o niezwłoczne podejmowanie przesyłek z paczkomatów - informuje jeden ze sklepów wysyłkowych w wiadomości przesłanej do klientów.
Zobacz także: Kryzys nie w każdej branży. InPost zatrudnił ponad tysiąc nowych pracowników

Sklep informuje co prawda, że butelki zabezpiecza dodatkowo folią bąbelkową, ale w przypadku ekstremalnych mrozów to może być za mało.

W przypadku pozostawienia przesyłki na noc i stwierdzenia uszkodzenia opakowania nie będziemy mogli realizować roszczeń reklamacyjnych - czytamy w wiadomości.
Autor: WZI
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić