Emotikony Google zmienią życie kobiet

5
1/4

Potrzeba czasów

Potrzeba czasów
(google)
0
0

Gdzie by nie spojrzeć, kobiety są coraz bardziej widoczne i zdobywają uznanie, jakie nigdy dotąd nie było im dane. Czy to nie odpowiedni moment by emotikonki odzwierciedlały faktyczną rolę pań w naszym świecie, także zawodowym? - przekonuje Google w swoim wniosku do konsorcjum Unicode.

Unicode reguluje wygląd kodu dla każdego znaku w każdym żywym języku. Opracowywane jest tam także przyporządkowanie kodowe (dla programistów) dla nowych emotikonek. Dzięki temu urządzenia wyświetlają zawsze ten sam obrazek, niezależnie od typu aplikacji czy systemu operacyjnego.

Emotikonek używa 92 proc. internautów, z czego 78 proc. kobiet i 60 proc. mężczyzn. W marcu o potrzebie mini-obrazka uczącej się dziewczyny mówiła Michelle Obama.

2/4

I w biznesie i w służbie zdrowia

0
0

Dla milionów kobiet poniżej 30. roku życia emotikonki stały się wyjątkowo pożądanym środkiem wyrazu – przekonuje Google.

3/4

Nauka, edukacja i przemysł

0
0

Wniosek złożony przez Google był nie tylko dobrze napisany, ale i w pragmatyczny sposób przedstawił kwestię kodowania emotikonek - uważa Jeremy Burge, założyciel Emojipedii i członek konsorcjum Unicode.

4/4

Na scenie i na polu

0
0

Więcej o przyszłości tych emotikonek będzie wiadomo w sierpniu, gdy zbierze się komitet techniczny konsorcjum.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić