Fiat 125 p obiekt marzeń i snów
Rajdowy Fiat 125p
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w różnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, m.in. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.
Składamy panowie, składamy
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się w nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w rożnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, m.in. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.
Grywał też w filmach
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się w nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w rożnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, m.in. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.
Chować się, milicja jedzie
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się w nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w rożnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, min. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.
Byłem gwiazdą, pamiętacie mnie ze "Zmienników"
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się w nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w rożnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, min. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.
Takimi samochodami się kiedyś jeździło
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się w nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w rożnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, min. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.
Dziura w jezdni? Żaden problem
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się w nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w rożnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, min. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.
Trochę mnie przerobili
Fiat 125p dla wielu Polaków był spełnieniem najskrytszych motoryzacyjnych marzeń. 48 lat temu w fabryce FSO na warszawskim Żeraniu wyprodukowano pierwszy egzemplarz tego samochodu. Popularny "Duży Fiat" sprawdzał się w nawet w najtrudniejszych warunkach. Kierowcy jeździli nim m.in. rajdach Monte Carlo i Akropolis. Maszyna występowała w większości polskich filmów i seriali z lat 1970-1990. Auto eksportowano aż do 80 krajów w rożnych zakątkach globu. Gdzieniegdzie jeżdżą do dziś, min. na Kubie. Uważa się, że najlepsze modele to te wyprodukowane przed 1975 r. oraz te, które zjechały z taśmy w 1991 r. Dziś to klasyk i niewątpliwie motoryzacyjny skarb.