Skąd się wzięło nowe logo Instagrama? Internauci mają odpowiedź
Źródło zdjęć: © Instagram/nahtan_artcolor
Redesign
Zmiana logo, czyli redesign, zawsze niesie ryzyko dla firmy, że użytkownikom przyzwyczajonym do dotychczasowego znaku ten nowy nie będzie się podobać. Firmy jednak decydują się na taki krok, ponieważ idą z duchem czasu, muszą więc słuchać mody na styl grafiki. Zmiana może także pomóc przyciągnąć nowych użytkowników. Instagram właśnie zmienił swoje logo. Odpowiedzieli artyści, którzy wzięli je na warsztat.
Wyszło ze starej szafy?
Artyści rozprawili się z nowym barwnym logo popularnego serwisu społecznościowego. Podsunęli kilka interpretacji pochodzenia nowego znaku.
Tęcza na głowie
Ronald Restituyo zobaczył w nowych barwach włosy kobiety. Bardzo nam się podoba to skojarzenie.
Barwny prysznic
Może chodzi o to, że nic nie może zostać bez koloru?
Już wiemy!
A może stary logotyp był po prostu mniej sexy?