Zapłacili za wymarzone wesele w Grecji. "Jesteśmy zdruzgotani"

79

Coraz większą popularnością cieszą się wesela wyprawiane za granicą. Która para młoda nie marzy o tym, by sakramentalne "tak" powiedzieć sobie w pięknych okolicznościach z szumem fal w tle. Jednak organizacja wesela w innym kraju to spore wyzwanie. Przekonała się o tym 23-letnia Brytyjka i jej narzeczony oraz dziesiątki innych par, którym odwołano wymarzone wesela, gdyż biuro podróży straciło kontakt z hotelem.

Zapłacili za wymarzone wesele w Grecji. "Jesteśmy zdruzgotani"
Emily Dabinett-Jone z narzeczonym (Licencjodawca)

Wesele 23-letniej Emily Dabinett-Jones która wpłaciła już 10 tys. funtów (niemal 53 tys. zł) zaliczki wisi na włosku. Impreza miała odbyć się na greckiej wyspie Kos za pośrednictwem biura podróży TUI. Okazało się jednak, że kurort ma teraz nowego właściciela, a biura nie może się nim skontaktować. Oprócz 23-latki wesele w tym samym miejscu planowało zorganizować 40 innych par.

Emily zaczęła podejrzewać, że coś jest nie tak, gdy chciała zarezerwować pobyt dla przyjaciół w Atlantica Holiday Village, gdzie miało odbyć się ich wesele. Okazało się, że strona internetowa hotelu i jego oferta nie istnieje.

Jesteśmy zdruzgotani. Od dłuższego czasu myślimy tylko o naszym weselu. Myśl, że może do niego nie dojść łamie serce - mówi przyszła panna młoda.

23-latka postanowiła od razu skontaktować się z obiektem poprzez media społecznościowe. Jego pracownicy stwierdzili, że ich umowy biurem TUI wygasły i wszystkie rezerwacje stały się nieważne.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Święta jak tykająca bomba. Lekarz o tym, czego unikać
Zadzwoniliśmy do miejsca, w którym dokonaliśmy rezerwacji i powiedzieli że to nieprawda i tylko negocjują kontrakty. Wysłałam więc maila do organizatora ślubu i powiedzieli, że wrócą do nas pod koniec listopada, ale jak dotąd nie dostaliśmy żadnych informacji - mówiła Emily w rozmowie z WalesOnline.

Przedstawiciele biura TUI w rozmowie z "The Sun" tłumaczyli, że pary młode będą mogły zorganizować wesele w innym hotelu oddalonym o 10 minut od powyższego lub otrzymają zwrot pieniędzy. "Nasze zespoły obsługi klienta skontaktują się bezpośrednio w celu omówienia opcji w ciągu siedmiu dni" - przekazała rzeczniczka biura.

Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić