o2-logo
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • Quizy
Wróć na
KOZ
|

Poważne zarzuty wobec gwiazdy hiszpańskiej piłki. Miał molestować stażystkę

29
Podziel się

Na jaw wyszły nowe fakty ws. Davida Villi, który podczas gry w Stanach Zjednoczonych miał molestować pracownicę New York City FC. Teraz Skyler Badillo opowiedziała ze szczegółami, co robił jej 38-letni piłkarz.

Poważne zarzuty wobec gwiazdy hiszpańskiej piłki. Miał molestować stażystkę
David Villa (Getty Images, Etsuo Hara)
bDAcjayJ

Wstrząsająca relacja Skyler Badillo. Była stażystka w klubie New York City FC przyznała, że David Villa wielokrotnie ją nękał podczas swojego pobytu w USA. Szefowie klubu mieli podjąć niewystarczające działania, gdy zostali poinformowani o całej sytuacji.

Nękanie, przez które przeszłam w New York City FC, było tak złe, że do teraz przeraża mnie myśl o zawodowej pracy w sporcie. Myślałam, że dostaję życiową szansę, trafiając na ten staż - napisała na Twitterze.
bDAcjayL
David Villa dotykał mnie każdego pieprzonego dnia, a moi szefowie myśleli, że to świetny materiał na strojenie żartów - powiedziała w rozmowie z rt.com.

Badillo zarzuciła klubowi bierność. Wierzy także, że jej historia pomoże innym kobietom, które doświadczyły tego samego, aby również opowiedziały swoją historię.

Uważam za zabawne, że ciągle powtarzano mi, że mam okropne nastawienie do tej pracy, jakbym nie pojawiała się tam każdego dnia wiedząc, że będę obmacywana czy wyszydzana - dodała.
bDAcjayR

David Villa oskarżony. Piłkarz odpiera zarzuty

Villa odpiera zarzuty. Przyznał, że oskarżenia Badillo są całkowicie fałszywe. Mimo to w klubie rozpoczęto wewnętrzną analizę zgłoszonych incydentów.

To zachowanie obejmowało niepotrzebny kontakt fizyczny, dokuczanie i komentarze dotyczące ubioru i wyglądu. Klub uznał, że to nieodpowiednie i niedopuszczalne - przekazało New York City FC w oświadczeniu.
bDAcjayS

David Villa grał w Nowym Jorku w latach 2014-2018. Rozegrał ponad 100 meczów i strzelił 77 bramek. Karierę zakończył w 2019 roku w japońskim Vissel Kobe.

Zobacz także: Marcin Schodowski postawił mur. Bramkarz bohaterem Zagłębia Lubin
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
bDAcjayT
bDAcjazm
Źródło:
o2pl
KOMENTARZE
(29)
J-73
2 miesiące temu
Myślała że dostanie życiową szansę jak mu da, ale nie dostała, i teraz wyszło że to jednak molestowanie było.
Domi
2 miesiące temu
I za każdym razem ten sam scenariusz.. Strach podrywać w tych czasach!
alety
2 miesiące temu
taki chwyt aby kasę wyłudzić całe kobiety
bDAcjazn
Polak
2 miesiące temu
Trzeba było od razu po 1 takiej akcji zgłosić na policję a nie po 10 latach jak kariera nie wyszła i zabrakło na kokaine
Wlodek180
2 miesiące temu
dlatego tam gdzie pracują faceci nie powinny pracować kobiety oraz gdzie są zatrudnione panie żaden facet nie powinien się pokazywać. Wtedy nie będzie problemów i skandali .
Najnowsze komentarze (29)
prawda
2 miesiące temu
Ludzie dobrze wychowani nie sprawiają takich problemów. Gdyby w szkole podstawowej zamiast religii były lekcje savoir vivre'u całe społeczeństwo by na tym zyskało. Często mobbing i molestowanie seksualne wynikają z prostactwa i braku manier.
Krawat
2 miesiące temu
Musiała być niższa od niego a to chyba niemożliwe
Nomika75
2 miesiące temu
A na swoim profilu zamieszczała zdjęcia jak siedzą obok siebie na jakimś stole, on zajęty telefonem, ona uśmiechnięta i zadowolona, a na fotce narysowane serce. Jakoś to nie pasuje do sprawcy i ofiary codziennego molestowania.
Masakra jakas
2 miesiące temu
Ja jednak czegoś nie rozumie. Facet zakończył prace w 2018 roku, a pani zgłasza fakt molestowania dopiero teraz, po 2 latach. Codziennie ja obmacywał, mówił jej sprośnie rzeczy, a ona biedna sierotka nie lubiła tego bardzo ale dzień w dzień tam chodziła. Nie nagrała nic na swoim iphonie, nie wspominając by zgłosić to na policję. W końcu to USA, a nie kraj 3 świata, wiec z pewnością wzięli by to na poważnie. Mam tylko jedno pytanie: ile jeszcze w tych dziwnych czasach kobiety będą prześladować facetów bez jakiejkolwiek odpowiedzialności prawnej? To staje się chore, kobieta może po X lat postawić przed sądem człowieka i bez jakichkolwiek dowodów go skazać na wiezienie? Jak to jest? Był winny to niech odpowie za to co zrobił ale załatwimy sprawę odrazu a nie po latach.
aik
2 miesiące temu
kobietom tam pracujacym nakazac noszenie szarych prostych mundurów .Zadnego malowania ,zadnej bizuterii .Ciekawe co wtedy ta Pani powie .
Brys
2 miesiące temu
W sklepie kobita płaci banknotem 200 zł ale sprzedawca mówi jej że to fałszywe 200 zł. Na to kobita z wrzaskiem : JezuS Maria ZGWAŁCILI MNIE!!!
Edward
2 miesiące temu
Ma ten parę złotych na koncie?Trzeba go oskubać.Logika nowego pokolenia bizneswoman.
KRZYSz3LAWKI
2 miesiące temu
Zadamy kary smierci dla osob oceniajacych nasze skarpetki !!!Nie kazdy ma miliony aby nie kupowac fioletowych w rozowe sloniki.
bDAcjazf
aaa
2 miesiące temu
Przecież nie była dzieckiem. Litości, kto ją tam trzymał na siłę.
Hdgfj
2 miesiące temu
Teraz zaluje, ze nikt jej nie molestuje,
Sonha
2 miesiące temu
Sorry. Jestem kobietą ale nie wierze jej za grosz. Chyba ze jest zdeklarowana les ale takie sie z tym nie kryja. Młoda dziewczyna bedaca nikim zle przyjmuje zaloty znanego celebryty piłkarskiego? A smok w tej bajce byl? Pewnie jej sie marzyła biała sukienka a nie tylko kawa i kasa na taksi rano. I teraz ktos jej poradzil jak z tego grosz wyrwac. Tak samo rozwaliło mnie oskarzenie Mela Gibsona że kogos molestowal gdy miał dwadziescia dziewiec lat i wygladal jak mlody bog.... jakby wtedy musial kogokolwiek molestować.... takie kobiety sa ponizej krytyki bo psuja opinie innym i przez nie nikt nie traktuje powaznie prawdziwych przypadkow seksualnego drapieżnictwa
stazystka
2 miesiące temu
A jak sie patrzyl znaczaco???Usmiechal sie gdy mowil --dzien dobry!! Oblizywal usta i jeszcze to i owo....czulam sie gwalcona i teraz chce pieniedzy!!Duzo!!Duzo ...b. duzo!!
ulalallla
2 miesiące temu
Juz niedługo wszystkie kobiety bedą pozbawione kontaktu z facetami(molestowanie) , wszystkie będą przechodzić na sex mechaniczny z wibratorami , polityka zakłada , aby to pedał z pedałem był mężem i żona , , a zabiegi samca o samice to juz przeszłość , ot poprawność amerykańska juz dawno przeniosła sie juz dawno na cały świat.!!
Remo
2 miesiące temu
Czy my nie idziemy w stronę islamu? Za chwilę ustanowią prawo, że kobieta musi się zasłaniać, żeby nie prowokować, jeść przy innym stole, na zakupy z mężczyzną z rodziny albo matką, pracować w innym pomieszczeniu... Jak inaczej powstrzymać falę na ciągaczek?
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić