Lidl robi to krótko przed świętami. Limity na podstawowe produkty

2

Krótko przed Wielkanocą Lidl uruchamia liczne promocje. Na czym można aktualnie zaoszczędzić? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy najnowszą gazetkę popularnej sieci.

Lidl robi to krótko przed świętami. Limity na podstawowe produkty
Lidl robi to krótko przed świętami. Limity na podstawowe produkty (Getty Images, 2024 John Keeble)

Tylko w poniedziałek (25 marca) obowiązywać będzie promocja 2+2 gratis na czekoladę z całymi orzechami lub migdałami (100 g/1 opak.). By skorzystać z tej akcji, trzeba aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus.

Limit dzienny to osiem opakowań (maksymalnie cztery gratis) na kupon. Każde kolejne opakowanie sprzedawane będzie w cenie regularnej/cenie poza promocją - informuje Lidl.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Brawura 18-latka za kierownicą bmw. Moment potrącenia rowerzysty

We wtorek (26 marca) czeka nas promocja na kawę ziarnistą lub mieloną Qualita Oro (1+1 gratis). Tutaj limit dzienny to cztery opakowania, maksymalnie dwa gratis.

W środę (27 marca) akcją 1+1 gratis objęty będzie sok 100 proc. pomarańczowy Solevita 1 l. Limit dzienny to sześć butelek (maksymalnie trzy gratis) na kupon z aplikacji Lidl Plus.

Sieć przewidziała również promocję 1+1 gratis na kiełbasę białą Pikok. Z tej okazji skorzystasz od poniedziałku (25 marca) do środy (27 marca).

W tym okresie taniej niż zwykle nabędziesz schab wieprzowy bez kości - 8,99 zł/kg. Ser gouda w kawałku to wydatek rzędu 14,99 zł/1 kg. Wszystkie praliny Raffaello i Ferrero uzyskasz 60 proc. taniej. Taki rabat zostanie naliczony na drugi, tańszy produkt.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić