aktualizacja 

Lidl szuka stażystów. Podano wysokość wynagrodzenia. Zdziwieni?

89

Sieć Lidl Polska rozpoczęła rekrutację do 12. edycji programu stażowego "The Lidl Way to Career". W tym roku Lidl Polska poszukuje niemal 80 stażystów do działów w centrali firmy oraz do biur sprzedaży w całej Polsce. Ile wynosi wynagrodzenie stażystów? Wielu będzie zdziwionych.

Lidl szuka stażystów. Podano wysokość wynagrodzenia. Zdziwieni?
Lidl. Zdjęcie ilustracyjne. (PAP, Rodrigo Jimenez)

W poniedziałek 27 lutego rozpoczęła się rekrutacja do programu stażowego "The Lidl Way To Career". Jakie warunki trzeba spełniać? Należy posiadać status studenta lub absolwenta do 30. roku życia. Wymagana jest także dobra znajomość MS Office, dobra organizacja pracy, skrupulatność oraz zaangażowanie.

Choć lidlowa ścieżka nie jest jedyną drogą do udanej kariery, to my na pewno uważamy ją za najlepszą! Wbij do nas na staż i krocz nią razem z nami! Spakuj do plecaka ambicję, gotowość do podejmowania wyzwań i pracowitość – resztą zajmiemy się my - zachęca sieć Lidl.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: FlixBus po raz pierwszy w historii wyszedł na plus. "Wykorzystaliśmy czas pandemii na odrobienie pracy domowej"

Staż będzie trwał trzy miesiące od 1 lipca do 30 września. Lidl Polska w tym roku poszukuje niemal 80 stażystów. Ponad 50 osób odbędzie staż w takich działach jak: logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż oraz zakupy. Z kolei niemal 30 osób trafi do biur sprzedaży w całej Polsce.

Podano wysokość wynagrodzenia dla stażystów

Oprócz zdobycia doświadczenia i umiejętności firma oferuje wyższe niż w poprzednich latach wynagrodzenie tj. 4150 zł brutto miesięcznie. Aplikować na staż można przez stronę internetową.

Uczestnictwo w programie The Lidl Way to Career to dobra okazja, by wakacje były pełne wyzwań oraz możliwości rozwoju. W trakcie trzymiesięcznego stażu uczestnicy programu mają szansę nie tylko zdobyć nowe doświadczenie, które jest bezcenne na rynku pracy, ale także spędzić czas w fantastycznej atmosferze, poznając wiele inspirujących osób. To ogromna szansa na to, aby uczyć się od ekspertów z branży retail – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska, cyt. przez wiadomoscihandlowe.pl
Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić