Oreo i Pokemony opanowały USA. Płacą sto tysięcy dolarów za ciastko!

Ciastka Oreo z wizerunkami Pokemonów osiągają w Stanach Zjednoczonych zawrotne ceny. Słodyczowa "giełda" nabrała ogromnego tempa i nic nie wskazuje na to, by miała się zatrzymać.

Pokemonowe szaleństwo w USA. Wszyscy szukają ciastka z jednym stworkiem. Ceny sięgają 100 tys. dolarów Pokemonowe szaleństwo w USA. Wszyscy szukają ciastka z jednym stworkiem. Ceny sięgają 100 tys. dolarów

100 tysięcy dolarów. Tyle trzeba zapłacić za ciastko Oreo z odciśniętym na nim wizerunkiem Pokemona Mew. Producent opisuje Mew jako "super rzadkiego mitycznego Pokemona".

Nagrał go i wysłał na policję. Teraz każdy zobaczy, co zrobił kierowca

Rodzinna paczka limitowanej serii Pokemon Oreo kosztowała pierwotnie 3,6 dolara, czyli około 14 złotych. Teraz ciastka zostały już wykupione i dostępne są wyłącznie w internecie, a na platformie eBay znajdziemy aż 6000 ofert z Mew. Ceny w poszczególnych ogłoszeniach uzależnione są od stanu, w jakim znajdują się ciastka.

Ciastka z innymi Pokemonami (Pikachu, Bulbasaurem czy Charmanderem) nie cieszą się aż takim powodzeniem, choć też trzeba za nie wydać nawet kilka tysięcy dolarów.

Moda na Pokemony nie przemija

Wszystko związane z Pokemonami zostało zaprojektowane tak, aby ludzie mogli je kolekcjonować – tłumaczy fenomen Dennis Lee, pisarz z serwisu The Takeout, Weekend Edition. - Jeśli więc masz kilka postaci, które są naprawdę trudne do zdobycia, nic dziwnego, że ich cena przyprawia o zawrót głowy - mówi dalej.

Polska też miała swoje "pokemony"

Przypomnijmy, że nie tak dawno podobny "boom" był w Polsce przy okazji premiery lodów Ekipy. Zainteresowanie lodami "Ekipa" zaskoczyło wówczas nie tylko sprzedawców i zrozpaczonych rodziców - którzy wykupowali ostatnie sztuki na pniu - ale także samego producenta.

Po lody od Friza zgłaszali się wszyscy. - Nieprawdopodobny popyt na lody Ekipa, zwłaszcza ze strony dzieci i młodzieży, niejako "zmusił" firmę Koral do uruchomienia dodatkowej linii, która już od przyszłego tygodnia wydatnie zwiększy moce produkcyjne - mówił money.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingowy firmy.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
"Zimno, boli". Ukrainka wypadła z drugiego piętra
"Zimno, boli". Ukrainka wypadła z drugiego piętra
Nie żyje Rafał Kołsut. Był gwiazdą "Ziarna"
Nie żyje Rafał Kołsut. Był gwiazdą "Ziarna"
Wyniki Lotto 04.12.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Wyniki Lotto 04.12.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Polskie piłkarki ręczne wygrały z Argentyną. Szczere słowa trenera
Polskie piłkarki ręczne wygrały z Argentyną. Szczere słowa trenera
Szukasz drzewka na święta? Prawnik mówi, na co zwrócić uwagę
Szukasz drzewka na święta? Prawnik mówi, na co zwrócić uwagę