Położył na wadze mięso z Biedronki. Ogromna różnica. Sieć tłumaczy
Niecodzienna sytuacja miała miejsce w sklepie sieci Biedronka na osiedlu Armii Krajowej w Poznaniu. Jeden z klientów zamierzał nabyć mięso. Jakież było jego zdziwienie, gdy okazało się, że jest znacznie lżejsze, niż wskazuje etykieta.
Z redakcją epoznan.pl skontaktował się klient sieci Biedronka. W wiadomości poinformował o tym, co spotkało go przy okazji zakupów w sklepie na osiedlu Armii Krajowej.
Kupowałem szynkę, waga na opakowaniu wynosiła 2,8 kg, a waga odczytana wyniosła 1,9 kg. Całe szczęście, że kasowałem się w kasach samoobsługowych i pojawił się błąd wagi. Zawołana obsługa sklepu wprowadziła szynkę z kodu na poprawną wagę - zrelacjonował.
Następnie stwierdził, że w zwykłej kasie obsługa pewnie nie zwróciłaby na to uwagi i zostałby oszukany.
Jak negocjuje się z Lidlem i Biedronką? "To jest Dziki Zachód"
Biedronka odpowiada
Poznański portal skontaktował się w tej sprawie z siecią Biedronka. - Od razu po zgłoszeniu obsłudze sklepu przez klienta niezgodności wagi produktu z informacją na etykiecie wprowadzona została korekta - zaznaczył Artur Jahns, starszy menedżer sprzedaży w sieci Biedronka.
Ponadto sprawdzono wszystkie pozostałe produkty tego indeksu i ich oznakowanie było zgodne ze stanem faktycznym - dodał.
Poinformował poza tym, że "pakowanie i właściwe oznakowanie produktów leży po stronie producenta danego towaru, któremu zgłoszono sytuację z prośbą o wyjaśnienie".
Jednocześnie zachęcamy klientów i przypominamy, aby w przypadku zaobserwowania podobnych zdarzeń bezpośrednio powiadamiać personel sklepu, który będzie w stanie zareagować w odpowiedni sposób i poddać asortyment z niewłaściwym oznakowaniem procedurze likwidacji. Gdyby nie było to możliwe, prosimy o sygnał za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta drogą telefoniczną: 22 205 33 00 lub mailową: bok@biedronka.pl - podsumował.