Ryanair zainwestuje 45 mln zł w Warszawie. Będzie 200 miejsc w pracy
Ryanair uruchamia w Warszawie pierwsze w Europie centrum obsługi klienta, inwestując 45 mln zł i tworząc 200 miejsc pracy. Nowy punkt będzie wspierać pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów.
Ryanair ogłosił otwarcie nowoczesnego centrum obsługi klienta w Warszawie. To pierwsze tego typu centrum w Europie, które ma na celu wsparcie pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów. Inwestycja o wartości 45 mln złotych stworzy 200 nowych miejsc pracy.
Warszawskie centrum będzie odpowiedzialne za informowanie pasażerów o opóźnieniach, aktualizacje w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwanie alternatywnych połączeń w przypadku anulowanych lotów.
Projekt opiera się na zaawansowanych narzędziach cyfrowych, w tym czacie i sztucznej inteligencji, co ma zapewnić sprawną komunikację z pasażerami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Koszmarny wypadek na przejeździe. Wszystko nagrała kamera
Tracy Kennedy, dyrektor ds. obsługi klienta Ryanair, podkreśla, że nowe centrum to krok w kierunku cyfryzacji i redefinicji obsługi klientów.
Centrum skoncentruje się na szybkim i skutecznym wsparciu pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów - zaznaczyła Kennedy.
Michał Kaczmarzyk, prezes linii Buzz z Grupy Ryanair, zauważa, że to kolejna inwestycja potwierdzająca zaangażowanie Ryanair w Polsce. Grupa rozwija się na polskim rynku od 20 lat, prowadząc m.in. centrum innowacji we Wrocławiu oraz bazę serwisową do naprawy samolotów.
Od 20 lat nieustannie rozwijamy się i inwestujemy na polskim rynku. Obok polskich linii lotniczych Buzz, posiadających 74 samoloty Boeing 737 i zatrudniających ponad 2000 specjalistów w całym kraju, Ryanair prowadzi we Wrocławiu centrum innowacji i technologii - IT Labs - oraz bazę serwisowo-hangarową do naprawy samolotów, gdzie łącznie pracuje ponad 400 inżynierów i specjalistów IT - podkreśla Kaczmarzyk.
Kogo szuka Ryanair?
Ryanair prowadzi obecnie rekrutację na 200 nowych stanowisk w Warszawie. Poszukiwani są specjaliści z zakresu obsługi klienta, IT i administracji. Od kandydatów wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego oraz umiejętność komunikacji pisemnej.
Dla zainteresowanych pracą w nowym centrum, Ryanair organizuje Open Day 4 czerwca w Warszawie. To okazja do poznania szczegółów dotyczących pracy i rekrutacji.