Tylko w czwartek. Polacy tłumnie ruszą do Lidla

100

Lidl co rusz wdraża różnego rodzaju promocje. Ciekawą propozycję przewidziano na czwartek (21 marca), czyli na pierwszy dzień wiosny. Tego dnia za darmo będzie można zgarnąć produkt, na punkcie którego Polacy wręcz szaleją. Trzeba jednak posiadać aplikację Lidl Plus.

Tylko w czwartek. Polacy tłumnie ruszą do Lidla
Lidl kusi nową promocją, mandarynki dostępne tylko od czwartku (Getty Images, Beata Zawrzel/NurPhoto)

Promocją objęte zostały mandarynki. Jeżeli aktywujesz kupon w aplikacji Lidl Plus i weźmiesz jedno 1,5 kg opakowanie, to drugie otrzymasz zupełnie za darmo.

Limit: dwa opakowania (maksymalnie jeden gratis) na kupon. Każde kolejne opakowanie będzie sprzedawane w cenie sprzed obniżki/cenie poza promocją - informuje sieć Lidl.

W następnych dniach dostępne będą kolejne promocje na zasadzie 1+1 gratis. W piątek (22 marca) taką okazją objęty będzie twaróg sernikowy 6 proc. Pilos. W sobotę (23 marca) promocja dotyczyć będzie sera gouda XXL (500 g) Pilos. Rzodkiewki za darmo będzie można uzyskać natomiast w niedzielę (24 marca).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Giertych znów spotka się z Wąsikiem? "Ja się nigdy nie spotkałem"

Oczywiście na tym promocji nie koniec. Od czwartku do niedzieli taniej niż zwykle otrzymasz cukier biały kryształ Kuchnia Lidla.pl (2,99 zł/kg).

Za żel do prania kolorów lub kapsułki do prania Vizir XXL zapłacisz zaś 49,99 zł. Szynka wieprzowa XXL (kg) Rzeźnik to wydatek rzędu 8,49 zł.

Osełkę Pilos 500 g zgarniesz za 9,99 zł/500 g. Świeże jaja Złota Nioska wielkość L, klasa A to natomiast wydatek na poziomie 4,99 zł/10 szt.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić