Zaparkowała pod Lidlem. Parkometr był zepsuty. Klientka dostała mandat

478

To nie pierwsza taka sytuacja, gdy parkometr pod Lidlem jest zepsuty, a klient i tak otrzymuje mandat. Do takiej sytuacji doszło tym razem w Poznaniu. Przedstawiciel firmy zarządzającej parkometrami tłumaczy, że drugi parkometr był sprawny i klientka powinna pobrać z niego bilecik.

Zaparkowała pod Lidlem. Parkometr był zepsuty. Klientka dostała mandat
Parking pod Lidlem w Poznaniu. (Google Maps)

Sprawę nagłośnił portal epoznan.pl. Do tej sytuacji doszło na parkingu przy Lidlu na ulicy Ostrowskiej w Poznaniu.

- Żona podjeżdża na zakupy, staje autem obok automatu parkingowego, chce uiścić opłatę, ale automat nie działa. Stojący obok człowiek w mundurku służbowym firmy APCOA informuje żonę z uśmiechem, że automat jest zepsuty, więc żona idzie na zakupy - relacjonuje czytelnik portalu epoznan.pl

Gdy kobieta wróciła z zakupów, zastała mandat za wycieraczką auta. - Takiego bezczelnego złodziejstwa dawno nie spotkaliśmy, żona oczywiście złożyła reklamację, ale i tak do Lidla długo na zakupy nie pojedzie - informuje oburzony sytuacją mężczyzna.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sceny jak z filmu akcji pod Przemyślem. Finał pościgu za uciekinierem zaskakuje

Firma APCOA - zarządzająca parkometrami przy Lidlu przyznała, że jeden z dwóch parkometrów na tym parkingu był nieczynny z powodu awarii. Klientka Lidla powinna jednak pobrać bilecik z drugiego urządzenia.

- Sprawne było urządzenie usytuowane przed wejściem do sklepu. W takim przypadku kontrolerzy APCOA zawsze informują Klientów o konieczności pobrania biletu parkingowego z działającego parkometru. Tak też było podczas kontroli przeprowadzonej przez pracownika na parkingu przy ulicy Ostrowskiej w Poznaniu. Zgodnie z regulaminem czytelnik był zobligowany do pobrania biletu lub skorzystania z aplikacji APCOA Flow. Jeśli tego nie zrobił, wystawione wezwanie do zapłaty jest zasadne - tlumaczy przedstawiciel firmy APCOA w rozmowie z epoznan.pl.

Przedstawiciel firmy przypomina jednak, że paragon ze sklepu Lidl wydany w okresie pół godziny przed lub pół godziny po wystawieniu wezwania to podstawa do anulowania wezwania.

Wystarczy, aby klient złożył reklamacje i dołączył paragon z tego sklepu - zaznacza przedstawiciel firmy APCOA.
Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić