Widziałeś te reklamy? Najlepszy partyzancki marketing 2015 r.
Ukradnij tę reklamę
Proszę państwa, oto miś
Wschodząca kanapka
McDonald's w ostatnich latach często sięga po interaktywne billboardy. W tym roku w kanadyjskim Vancouver kanapkę śniadaniową z jajkiem McMuffin reklamował billboard pięknie zsynchronizowany z prawdziwym wschodem słońca.
Potykając się o raka
Przechytrzyć Putina
Znaleźli dziurę w całym
Zdjęcia ze szpulek
Pomoc na każdym rogu
Kampania organizacja charytatywnej Depaul miała zwrócić uwagę na problem bezdomności. Na jednym billboardzie umieszczonym na rogu ulicy opowiada opowiedziano dwie historie. Przeczytana tylko jedna strona ostrzega przed pomaganiem młodym bezdomnym, podczas gdy całość mówi coś zupełnie przeciwnego.
Opalone lalki
Głodne kawałki
"Jeśli jesteś głodny, popełniasz błędy" - głosi napis na wlepkach Snickersa, które pojawiły się w wielu miejscach Nowego Jorku. Miejscach, w których ktoś naprawdę nie przemyślał, odwrotnie instalując poręcze, czy wieszając absurdalne znaki drogowe. Za znalezienie tych miejsc odpowiada BBDO New York.
Zrobione iPhonem
Jak zrobić dobrą kampanię? Zaangażować do niej ludzi. Elektroniczny potentat Apple zachęcił użytkowników do wysyłania zdjęć zrobionych za pomocą swojego iPhone'a 6. Następnie najlepsze umieścił na billboardach. Trzeba przyznać, że niektóre z nich to dzieła sztuki.