Emerytki utknęły na dworcu. Tak tłumaczy się FlixBus

Seniorki z województwa zachodniopomorskiego tuż przed planowanym wyjazdem nad morze dowiedziały się, że ich bilety na FlixBusa zostały anulowane. Przewoźnik tłumaczy przyczyny i przeprasza za zaistniałą sytuację. O sprawie poinformował Onet.

Dwie 88-letnie kobiety nie zostały wpuszczone do autokaru  Dwie 88-letnie kobiety nie zostały wpuszczone do autokaru
Źródło zdjęć: © Pexels
Malwina Witkowska

Najważniejsze informacje

  • Dwie 88-letnie kobiety nie zostały wpuszczone do autokaru FlixBus w Szczecinie.
  • Przewoźnik anulował ich bilety godzinę przed odjazdem z powodu awarii foteli.
  • FlixBus przeprosił pasażerki i wyjaśnił procedury zwrotu pieniędzy.

Awaria pokrzyżowała plany seniorek

Dwie emerytki szykowały się na wyjazd ze Szczecina do Międzywodzia, planując spokojny wypoczynek nad morzem. Córka jednej z pań, w rozmowie z Onetem wyznała, że zadbała o wszystko z wyprzedzeniem, kupując bilety na FlixBusa, aby starsze kobiety mogły podróżować bez stresu. Jednak ich plany niespodziewanie legły w gruzach już na dworcu w Szczecinie.

Na miejscu seniorki dowiedziały się, że ich rezerwacja została anulowana zaledwie godzinę przed planowanym odjazdem. Jak podaje Onet, FlixBus automatycznie przesunął ich bilety na kolejny dzień, co oznaczało konieczność spędzenia nocy w Szczecinie i całkowitą zmianę wcześniejszych planów. Kobiety nie otrzymały żadnej pomocy ani od kierowcy, ani od obsługi kasy, co dodatkowo potęgowało ich frustrację.

FlixBus po raz pierwszy w historii wyszedł na plus. "Wykorzystaliśmy czas pandemii na odrobienie pracy domowej"

Córka jednej z pasażerek wyraziła swoje oburzenie całą sytuacją, podkreślając, że bilety zostały zakupione z dużym wyprzedzeniem, a mimo to starsze panie zostały potraktowane w sposób zupełnie nieodpowiedni.

FlixBus wyjaśnia powody anulowania

Przewoźnik w rozmowie z Onetem wyjaśnił, że na trasie Ustrzyki Górne - Niechorze doszło do uszkodzenia czterech foteli. Ze względów bezpieczeństwa miejsca te zostały wyłączone z użytkowania, a system automatycznie zablokował je dla kolejnych pasażerów. Firma przeprosiła podróżnych i zaoferowała odpowiednią rekompensatę.

Zgodnie z regulaminem FlixBusa, w sytuacjach awarii lub problemów technicznych przewoźnik ma prawo anulować przejazd. Pasażerowie powinni wówczas otrzymać powiadomienie SMS lub e-mail, umożliwiające wybór innego połączenia lub zwrot pieniędzy. Przysługuje im również możliwość otrzymania vouchera na przyszłe podróże.

Źródło: Onet

Wybrane dla Ciebie
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?