Wróć na
Angelika Karpińska
|

Madeleine McCann. Wstrząsające słowa najlepszego przyjaciela podejrzanego

54
Podziel się

Najlepszy przyjaciel Christiana Bruecknera, głównego podejrzanego w sprawie zaginięcia Madeleine McCann, jest przekonany, że to on porwał dziecko. Sądzi również, iż Brueckner mógł sprzedać dziewczynkę siatce pedofilskiej.

Madeleine McCann. Wstrząsające słowa najlepszego przyjaciela podejrzanego
Madeleine McCann zaginęła 13 lat temu (Facebook)
bCHhtjBx

Michael Tatschl był najlepszym przyjacielem Christiana Bruecknera. Przez pewien czas mieszkał z nim w Praia da Luz w Portugalii, gdzie zaginęła Madeleine McCann. Austriak przyznaje, że jego przyjaciel był zboczeńcem i był zdolny do tego, by porwać dziecko.

Był zboczeńcem i był w stanie porwać dziecko do celów seksualnych lub za pieniądze. Zawsze chwalił się pieniędzmi i zarabiał pieniądze. Mówił nawet o sprzedaży dzieci, może do Maroka. Myślę, że prawdopodobnie sprzedał komuś Maddie. Może siatce pedofilskiej. Mieszkałem wtedy z nim. Był moim najlepszym przyjacielem. Wiem, że to zrobił - powiedział Michael Tatschl cytowany przez "Mirror".

46-latek miał powiedzieć policji, że Brueckner chwalił się włamywaniem do mieszkań wynajmowanych przez bogatych turystów. Twierdził również, że przestępca miał w swoim domu tajną skrytkę, w której trzymał skradzione łupy.

bCHhtjBz

Tatschl wyznał, że jego przyjaciel miał również obsesję na punkcie dark webu. Wyznał, że nie wie dokładnie, czego tam szukał, ale prawdopodobnie chodziło o pornografię i narkotyki.

Mężczyzna twierdzi, że Brueckner wciągnął go w "życie przestępcze". W kwietniu 2006 r. obaj zostali złapani przez policję podczas kradzieży oleju napędowego. Spędzili ponad 8 miesięcy w areszcie w oczekiwaniu na proces. Tatschl powiedział, że gdy byli w więzieniu, Brueckner poprosił znajomego, by oczyścił jego dom z kradzionych rzeczy.

Kazał kumplowi pozbyć się wszelkich dowodów włamań lub rozbojów. Ale ten facet i inny przyjaciel ostatecznie okradli dom i zabrali wszystkie kosztowności i pieniądze. Wzięli także kamerę z domu i właśnie dlatego dowiedziałem się, że był chory. Było na niej nagranie, jak gwałci starszą kobietę. Była przykuta do drewnianego słupka, bił ją i gwałcił - wyznał przyjaciel podejrzanego.
bCHhtjBF

Brytyjskie media podają, że nie uważa się, by była to 72-letnia Amerykanka, za której gwałt Christian Brueckner odsiaduje obecnie wyrok.

Po zwolnieniu z więzienia podejrzany przebywał w Praia da Luz, mieszkając w furgonetce. Tatschl przeprowadził się natomiast do Hiszpanii. Niedługo po zaginięciu Madeleine McCann, Brueckner odwiedził go, podróżując drogim kamperem. To właśnie w nim policja znalazła dziecięce ubrania i materiały pedofilskie.

Wszyscy zastanawialiśmy się, skąd wziął pieniądze? To była bardzo droga rzecz. Zakładaliśmy, że to z wielkiej umowy narkotykowej lub czegoś takiego. Teraz podejrzewam, że to Maddie. Był tam tylko przez kilka dni i wrócił do Niemiec - powiedział 46-latek.
bCHhtjBG
Zdecydowanie był zboczeńcem. Wszyscy jego przyjaciele tak o nim myśleli. Miał pewne problemy seksualne. Naprawdę mam nadzieję, że w końcu policji uda się zamknąć tę sprawę dla rodziny i uznać Christiana winnego za to, co zrobił. Musi się przyznać - dodał.

Zobacz także: Szukał dzieci w internecie. Wpadka pedofila dzięki FBI

bCHhtjCa
KOMENTARZE
(54)
KpinyZfacetów
2 tyg. temu
Niezależnie od wszystkiego ... serce boli na samą myśl, co to dziecko przeszło ... Jak dla mnie za pedofilię powinna być kara śmierci albo najmarniej ... dożywocie z obowiązkową kastracją ... na żywca!
KOLEGA
2 tyg. temu
przerazajace jest ,ze teraz ludzie jak cos wiedza o człowieku ,ze przestepca to go kryja a nie informuja policje , jest taka niepisana zgoda pomagania przestepcy , i u nas w kraju podobnie sie dzieje , i dlatego rózne maffie spokojnie działają a niewinni umierają --ludzie pozbyli sie sumienia jak widac albo ze strachu boja sie informowac bo na policji moze miec swoich ludzi -- DZIWNY JEST TEN SWIAT
Pd:/
2 tyg. temu
Nie zostawia się samych małych dzieci nigdy i nigdzie to powinien wiedzieć każdy rodzic
bCHhtjCb
Ula
2 tyg. temu
A co się dzieje z polskimi dziećmi przeznaczonymi do zagranicznej adopcji zgodnie z ustawą uchwalona przez po PSL,a podpisana przez Bronka
Rafael
2 tyg. temu
Jedyne co przychodzi mi do głowy to Dramat,Smutek ,Żal, Niesprawiedliwoc:((
Najnowsze komentarze (54)
maria
2 tyg. temu
przerazajace są fakty istnienia sekt, ktore dzialaja bezkarnie, rowniez na Sląsku!!!!!!!!!
jeż
2 tyg. temu
boga niema, to jest właśnie dowód na nie istnienie boga
Enlightenment
2 tyg. temu
Clintonowie i wielu innych wysoko postawionych i celebrytow w stanach bylo i jest powiazanych z Pizzagate (sami sobie szukajcie o co chodzi), byly udokumentowane loty, emaile, itd itp na temat wielu znanych Amerykanskich ludzi gdzie jawnie mowili (w slangach pedofilow) o gwaltach na dzieciach a takze morderstwach. Polecam "Upadek Kabaly" ktory chyba jeszcze jest na Youtubie, ale tez szukac innych zrodel. Ilosc dowodow jest oszalamiajaca, i jesli zaden z bylych prezydentow, bylych i terazniejszych politykow i celebrytow nie zostanie skazany za te wszystkie zbrodnie... to tylko pokaze w jak diabelskim systemie zyjemy gdzie ludzie u wladzy i celebryci potrafia uniknac morderstw i innych przestepstw, smiejac sie w twarz ludziom, uzywajc medii do odwrocenia uwagii a wrecz oskarzaniu kogos innego za swoje czyny.
Adam
2 tyg. temu
I waśnie dlatego powinna być kara śmierci.
jonathan
2 tyg. temu
To mi troche przypomina sprawe Zabójstwa Magdaleny Waśniewskiej
stevan
2 tyg. temu
Za dużo wolności dla przestępców! to robią co chcą, jak w Ameryce!
danny
2 tyg. temu
ten cały przyjaciel również do paki na długie lata. Jego obowiązkiem było od razu poleciec na policję ze swoimi rewelacjami, a nie teraz, po latach, nabijać sobie popularność
wojtek35
2 tyg. temu
Polski sąd to by rozwiązał zagadkę już na pierwszym posiedzeniu.
bCHhtjBT
Ewelina
2 tyg. temu
A niby skąd miałby wiedzieć że Maddi z rodzicami jest w Portugalii? Nie możliwe jest żeby gdzieś ją dojrzał. Jakby ją obserwował to ktoś by coś widział.
Bghgh
2 tyg. temu
Nie twierdze ze on nie ma nic na sumieniu ale wydaje mu sie ze w tej sprawie znalezli kozla ofiarnego i tyle.wszyscy maja dosc juz tej sprawy.kasa sie konczy i chca to zakonczyc.wedlug mnie rodzice cos wiecej wiedza.dlaczego pies pokazywal na szafe w pokoju.skad krew dziecka w samochodzie rodzicow i co najwazniejsze czemu matka odmowila badania wykrywaczem klamstw
tamara
2 tyg. temu
nie wierze ze rodzice sa winni! inaczej by nie naglasniali tej sprawy. a tak pozatym to zaraz zglosili to na policje wiec jak by usuneli tak szybko cialo w obcym miejscu? to ten gwalciciel ja porwal pozatym byl widziany jak jezdzi autem kolo hotelu i obczaja teren by porwac dziewczynke. boze gdzie sprawiedliwosc? dlaczego jeszcze mu nic nie udowodnili? jak dlugo ta sprawa jeszcze bedzie trwac? co ci rodzice musza czuc? to co oni przeszli to trauma do konca zycia. dziewczynka sliczna wiec rzucala sie temu zboczencowi w oczy i zeobil to. to jest zwierze nie czlowiem. niech go tam wszyscy w więzieniu dojada niech poczuje jak to jest. to potwor. boze daj sile zyc tym rodzicom. mam dziecko i nie wyobrażam sobie nawet.
Msc1
2 tyg. temu
Należy sobie zdawać sprawę, że na zachodzie sporą część policji i aparatu sprawiedliwości należy do masonów. Dlatego niektórym sprawom ukręca się łeb,np w Belgii a że rodzice podnosili raban, to jeszcze ich oskarżyli. Co do zostawiania dzieci, za PRL-u to było normalne, dopiero teraz spłodzą jednego i chuchają i dmuchają. Przecież to był hotel z recepcją, a dziecko w wieku 5 lat, a nie 2 latka
ona
2 tyg. temu
Kumple znaleźli kamerę z gwałtem na staruszce i nie zgłosili tego policji?
PannaNikt
2 tyg. temu
Oglądałam dokument o zaginięciu Maddie i byłam przerażona, że rodzice zostawili dzieci same w apartamencie i poszli do pobliskiej restauracji. W polskiej mentalności (w większości przypadków) byłoby to niedopuszczalne. Jeśli ten człowiek zrobił coś tak okropnego to powinien za to oczywiscie odpokutować, ale jako rodzic zawsze miałabym wyrzuty sumienia, że jest w tym moja wina. W końcu przecież to okazja czyni złodzieja.
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić