Według badań przeprowadzonych przez Fundację WłączeniPlus, aż 72 proc. Polaków wierzy w duży potencjał rozwojowy kraju. Jednak co trzeci respondent uważa, że większe przedsięwzięcia w Polsce nie mają szans na powodzenie.
Przeczytaj także: Tomasz Hajto zapisał notarialnie, że nie pójdzie do kasyna. "Obiecałem"
Badania pokazują, że 60 proc. Polaków jest dumna ze swojego rozwoju osobistego, a 57 proc. z poziomu swojego wykształcenia. Ponadto, 51 proc. respondentów ceni sobie przebieg swojej kariery zawodowej. Duma z własnych osiągnięć i zaradności jest również istotnym elementem tożsamości Polaków.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Odkrycie w busie z Białorusi. Trzeba było rozciąć zderzak
Dla 36 proc. Polaków dzieci są głównym powodem do dumy, a dla 15 proc. jest to rodzina. Kobiety częściej wskazują dzieci jako powód do dumy (48 proc.), podczas gdy mężczyźni częściej podkreślają znaczenie rodziny (20 proc.). Praca i dobra materialne są mniej istotne, jako powód do dumy wskazuje je odpowiednio 6 proc. i 3 proc. badanych.
Wystawa innowacji na Stadionie Narodowym
W ramach kampanii We Did It In Poland, na Stadionie Narodowym w Warszawie zorganizowano interaktywną wystawę prezentującą polskie innowacje. Wystawa ma na celu pokazanie, jak Polacy przyczyniają się do rozwoju technologicznego i gospodarczego kraju.
Do połowy maja wystawę odwiedzi 9 tys. gości, a następnie zostanie zaprezentowana na innych wydarzeniach w Polsce.
Kampania We Did It In Poland, objęta patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, ma na celu wzmocnienie wizerunku Polski jako nowoczesnego i dynamicznego kraju. Fundacja WłączeniPlus, organizator kampanii, promuje różnorodność i równość jako kluczowe wartości w rozwoju społecznym i biznesowym.
Przeczytaj również: "Ludzie, dusimy się". Tragedia w Częstochowie. Dramatyczne nagranie