aktualizacja

Radny PiS na wyjeździe. "Mimo obostrzeń udało się znaleźć kwaterę"

157

Radny PiS Paweł Myszkowski podczas ferii wyjechał z rodziną na tydzień w góry. Polityk na swoim Facebooku zamieścił zdjęcia z wyjazdu i przy okazji pochwalił się, że mimo obostrzeń nie było problemów by znaleźć "kwaterę". Po ostrej reakcji internautów Myszkowski szybko usunął wpis.

Paweł Myszkowski w mediach społecznościowych pochwalił się wyjazdem w góry podczas ferii. (PAP)

Paweł Myszkowski w piątek na swoim profilu w mediach społecznościowym pochwalił się tygodniowym wyjazdem podczas ferii w Beskid Mały. Jak pisze białostocki radny PiS, mimo obostrzeń nie było problemów ze znalezieniem kwatery.

Podczas ferii zimowych spędziliśmy tydzień w górach, w Beskidzie Małym. Mimo obostrzeń i wszelkich utrudnień udało się znaleźć kwaterę, dojechać, spędzić miło i intensywnie czas i wrócić cało i zdrowo. Akumulatory naładowane, można wracać do pracy - napisał białostocki radny PiS.

W komentarzach pod postem internauci skrytykowali zachowanie radnego, zarzucając mu łamanie obostrzeń.

A to nie jest łamanie prawa? Ja muszę mieć swój pensjonat zamknięty w imię solidarności narodowej, bo tak zarządził rząd, nie dając w zamian żadnej pomocy właścicielom pensjonatów - pisze jeden z internautów.
Państwo PiS może nocować, gdzie chce, jeździć na nartach, zwiedzać Kubę w imię prawa, tfu, w imię własnego pępka... A gorszy sort ma siedzieć w domach - napisał jeden z obserwatorów Myszkowskiego.

Radny Myszkowski szybko usunął wpis ze swojej tablicy. W rozmowie z "Gazetą Wyborczą" potwierdza, że razem z rodziną i psem wyjechał w góry, jednak nie uważa, by naruszył obostrzenia.

To nie był hotel. Mieszkaliśmy w domu wolnostojącym, który mieliśmy dla siebie. Byliśmy w nim tylko ja z rodziną i psem. Nie korzystaliśmy z restauracji, nie złamaliśmy zakazu przemieszczania. Myślę, że nie naruszyliśmy wytycznych. Zachowywaliśmy dystans i maseczki - mówi radny Paweł Myszkowski.

W innym wywiadzie radny przyznał, że wyjazd był już wcześniej zaplanowany. Żona polityka znalazła domek na zboczu góry. Radny podkreśla, że nie jeździł na nartach, ale korzystał z rodziną z kolejki liniowej.

Nasz wyjazd został wcześniej zaplanowany i zorganizowany. Żona znalazła domek wolno stojący na zboczu góry. Więc nie korzystaliśmy z hotelu czy pensjonatu, posiłki przygotowywaliśmy w domku albo braliśmy na wynos z punktów gastronomicznych. Nie jeździliśmy też na nartach. A że kolejka linowa była czynna, to z niej skorzystaliśmy. Oczywiście pamiętaliśmy o maseczkach i zachowaniu dystansu podczas pobytu w górach - podkreśla radny, cytowany przez "Kurier Poranny".

Radny Marcin Moskwa z Koalicji Obywatelskiej w ostrych słowach podsumował urlop w górach Myszkowskiego.

Sytuacja ta pokazuje, że wprowadzone przez rząd PiS-u obostrzenia są tak głupie, że nieprzestrzegane są nawet przez polityków PiS. Wobec prawa wszyscy powinniśmy być równi. A od osób piastujących funkcje publiczne należy wręcz wymagać więcej - mówi radny Marcin Moskwa.

Niedawno redakcja o2 ujawniła, że pomimo obostrzeń wiceszef resortu Aktywów Państwowych, Artur Soboń i były wiceminister energii, Adam Gawęda pojawili się na trybunach podczas meczu siatkarskiej PlusLigi. Obecnie fani mogą oglądać mecze tylko w telewizji.

Zobacz także: Skoki w Zakopanem. Kibice ukarani mandatami
Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić