aktualizacja 

To zastała w pociągu z Zakopanego. Nie wytrzymała

388

Mieszkanka Trójmiasta, która podróżowała pociągiem PKP Intercity relacji Zakopane-Gdynia nie wspomina dobrze swojej ostatniej podróży. Gdy kobieta wsiadła do pociągu zauważyła brudne siedzenia, śmieci na podłodze i siedzeniach. - A bilety bardzo drogie - zaznacza w rozmowie z "Dziennikiem Bałtyckim".

To zastała w pociągu z Zakopanego. Nie wytrzymała
Zdjęcie podglądowe. (Twitter)

Pani Urszula z Trójmiasta podróżowała pociągiem PKP Intercity relacji Zakopane-Gdynia 18 lutego br. Wsiadła w Warszawie Centralnej przed godz. 19.

Gdy kobieta weszła do pociągu aż się przeraziła. Pociąg przypominał bardziej śmietnisko. - Z tego wagonu wysiadała w Warszawie grupa młodzieży z obozu. Uważam, że taki wandalizm powinien zostać ukarany - mówi pani Urszula.

Tak wyglądały przedziały pociągu Intercity PKP na trasie z Zakopanego do Gdyni. A bilety bardzo drogie - podkreśla kobieta w rozmowie z "Dziennikiem Bałtyckim".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "To dalej polityka, a nie biznes". Ekspert o zamieszaniu wokół podwyżki cen biletów PKP Intercity

Pani Urszula na dowód zrobiła kilka zdjęć. Widać na nich brudne siedzenia oraz wszędzie rozrzucone śmieci zarówno na podłodze, jak i na siedzeniach. PKP Intercity potwierdziło, że pociągiem wcześniej podróżowała grupa młodzieży.

Pociągi PKP Intercity są zawsze sprzątane przed wyruszeniem w trasę i tak było też w tym przypadku. Zanim skład IC 53104 Małopolska wyjechał z Zakopanego, został właściwie przygotowany pod względem sanitarnym - przekazała Marta Ziemska z biura prasowego PKP Intercity, cyt. przez "Dziennik Bałtycki".

- Zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym pociągu na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia realizowane jest tzw. sprzątanie w biegu, polegające na opróżnianiu śmietniczek oraz zbieraniu śmieci. Tego dnia, w wagonie 15 z Zakopanego do Warszawy, podróżowała ponad 70-osobowa grupa młodzieży, która zostawiła po sobie nieporządek - dodała Ziemska.

Marta Ziemska zaznacza, że z informacji pracowników firmy sprzątającej wynika, że wykonali swoje obowiązki.

Podróżnych przepraszamy za niedogodności - dodała na koniec Marta Ziemska w rozmowie z "Dziennikiem Bałtyckim".
Trwa ładowanie wpisu:facebook
Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić