aktualizacja 

Zarzucono jej, że promuje szkodliwy produkt. Szwed wdała się w dyskusję

60

Aleksandra Szwed promująca popularny krem czekoladowy podpadła części internautów. Zdjęcie aktorki rozbudziło dyskusję, której antybohaterem stał się olej palmowy. Szwed postanowiła wejść w dyskusję i odpowiedzieć, co o tym sądzi.

Zarzucono jej, że promuje szkodliwy produkt. Szwed wdała się w dyskusję
Aleksandra Szwed odpowiada na komentarze o szkodliwym oleju palmowym (Instagram)

Profile gwiazd w mediach społecznościowych to w dużej mierze przestrzenie reklamowe. Jedni promują zdrowe żywienie, inni kremy na zmarszczki, sportowe ciuchy, a jeszcze inni produkty nabite cukrem. Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, co jest w składzie różnych produktów i zwracają na to uwagę gwiazdom.

Tym razem dostało się Aleksandrze Szwed, która na swoim instagramowym profilu zareklamowała słoik popularnego kremu czekoladowego z olejem palmowym w składzie.

Zobacz także: Zobacz: Niebezpieczny utwardzony tłuszcz palmowy
Ale skład produktu pani zna? Nie rozumiem, jak można promować coś tak niezdrowego - napisała jedna z internautek.

Szwed komentarz odczytała najwyraźniej jako atak, bo odpowiedziała: "Tak, oczywiście że znam. Ale pani najwyraźniej chyba niekoniecznie...".

Następnie internautka wypunktowała aktorce, że olej palmowy zawiera tłuszcze trans, które powodują szkody w organizmie. Przyczyniają się do rozwoju takich chorób jak: miażdżyca, zawał serca czy udar mózgu. Spożywanie tłuszczów trans powoduje również wzrost poziomu złego cholesterolu.

Szwed odpowiedziała kolejny raz:

Jak powszechnie wiadomo, olej palmowy używany w kremie Nutella NIE jest szkodliwy dla zdrowia ponieważ NIE zawiera niezdrowych kwasów trans. Olej palmowy zachowuje półstałą konsystencję w temperaturze pokojowej i dlatego nie musi być poddawany procesowi uwodornienia, podczas którego kwasy trans powstają. Nutella nie zawiera tłuszczów utwardzonych, a ich jakość potwierdzają niezależne audyty SGS.

Faktem jest, że firma produkująca ów krem została doceniona w 2020 r. przez WWF za to, jak zmieniła swoje podejście do pozyskiwania oleju palmowego i wykorzystywanie go w swoich produktach. Pozostaje jednak kwestia tego, czy warto reklamować produkt nabity cukrem, lecytyną sojową i waniliną?

Internautka nie odpuściła Szwed, dodając: "Dla mnie jest już pani niewiarygodna".

Trwa ładowanie wpisu:instagram
Autor: MD
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić