Awantura w samolocie. Stewardessa wybuchła: "Zamknij się"

Na pokładzie samolotu pasażerskiego indyjskich linii lotniczych doszło do awantury. W mediach społecznościowych opublikowano wideo, na którym widać stewardessę kłócącą się z jednym z pasażerów. Kobieta miała go dość po tym, jak doprowadził do płaczu jej koleżanki z załogi.

Jeden ze świadków nagrał zajście kamerąJeden ze świadków nagrał zajście kamerą
Źródło zdjęć: © Twitter

Pokład samolotu to miejsce, w którym pasażer musi zachowywać się wzorowo. Reguły bezpieczeństwa jasno określają niepożądane zachowania, dlatego nie dziwne, że wszelkie wybryki są tępione, a następnie karane. Problemy tego typu trzeba jednak rozwiązywać w trakcie lotu, gdyż nie ma możliwości wysadzenia agresora w jego trakcie tak jak np. podczas jazdy pociągiem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Klapa ludzi Morawieckiego? "To postępująca erozja"

Nie każdy potrafi jednak zachowywać się właściwie podczas lotu. Przekonali się o tym uczestnicy rejsu indyjskich linii lotniczych IndiGo ze Stambułu do Delhi, który odbył się 16 grudnia. Jedna ze stewardess wdała się tam w awanturę z pasażerem. Pewien świadek chwycił za telefon i nagrał starcie kamerą. Wideo zostało później opublikowane w mediach społecznościowych.

"Zamknij się, nie jestem twoją służącą"

Awantura pomiędzy stewardessą a pasażerem miała dotyczyć posiłków. Kobieta miała dość mężczyzny i powiedziała mu, że cała załoga również to odczuwa. Jakby tego było mało, pracowniczka linii lotniczych kazała pasażerowi "się zamknąć" i powiedziała mu, że nie jest jego służącą. Wideo wywołało spore poruszenie w mediach społecznościowych.

Zamknij się, nie jestem twoją służącą [...] Bardzo mi przykro, proszę pana, ale tak się nie mówi do załogi. Spokojnie słucham pana z całym szacunkiem, ale pan też musi nas szanować - mówiła stewardessa.

Nie wiadomo, co spowodowało eskalację kłótni. Na wideo nie widać, żeby pasażer zachowywał się agresywnie. To stewardessa była w awanturze osobą, która mocno gestykulowała i krzyczała. Linie lotnicze IndiGo opublikowały komunikat, w którym stwierdzono, że przyglądają się incydentowi. Awantura miała rozpocząć się po tym, jak pasażer poprosił o kanapkę, a załoga odpowiedziała mu, że zaraz sprawdzi jej dostępność.

Przyglądamy się incydentowi i pragniemy zapewnić, że komfort klientów zawsze był naszym najwyższym priorytetem. Naszym celem jest zapewnianie najlepszych wrażeń przez cały czas - napisały linie lotnicze.
Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Od ofiary do oszustki. Emerytka zamieszana w przekręt na 1,4 mln zł
Od ofiary do oszustki. Emerytka zamieszana w przekręt na 1,4 mln zł
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Łatwy sposób na czyste ramy okienne. Odzyskają biały kolor
Łatwy sposób na czyste ramy okienne. Odzyskają biały kolor
Europejscy liderzy ostrzegają Zełenskiego. Chodzi o Putina
Europejscy liderzy ostrzegają Zełenskiego. Chodzi o Putina
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył