Zniszczyli jej walizkę. Była w szoku, jak rozpatrzyli reklamację

Pasażerka amerykańskich linii Delta Airlines podzieliła się na TikToku informacją o tym, jak przewoźnik rozpatrzył jej reklamację w sprawie zniszczonej walizki. Takiego rozwiązania sprawy się nie spodziewała.

Walizka wyglądała koszmarnieWalizka wyglądała koszmarnie
Źródło zdjęć: © TikTok
oprac.  RI

Turystka z USA opublikowała na TikToku nagranie, w którym pokazała, w jakim stanie była jej walizka po tym, jak odebrała ją z taśmy bagażowej.

Prawdopodobnie została rzucona zbyt gwałtownie, bo pękła i oderwany został z niej spory kawałek. Gdyby nie podszewka wszyta do środka, to z wnętrza wypadłyby jej rzeczy osobiste.

Czym właściwie jest wolność słowa? Czy potrzebne nam są regulacje?

Zaskakująca przesyłka od linii lotniczej

Kobieta złożyła reklamację i już po kilku dniach otrzymała wiadomość, że czekają na nią przesyłki. Myślała, że to literówka, bo czekała na jedną paczkę. Okazało się, że było ich w sumie aż 13, a w każdej nowa walizka marki Ricardo Beverly Hills.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Myślę, że popełnili błąd - dodała na nagraniu.

Internauci uznali, że to znak, że powinna więcej podróżować. "Zostaw dwie, a resztę sprzedaj" - poradził ktoś inny.

Peyton postanowiła jednak skontaktować się z linią i wyjaśnić sprawę, bo nie dawało jej to spokoju. Jak przyznała w kolejnym nagraniu, okazało się, że to producent walizek się pomylił. Na infolinii przeproszono ją za kłopot i podziękowano, że zgłosiła się, by zwrócić omyłkowe wysłane przesyłki. - Pozwolili mi zachować jedną ekstra - dodała.

W kolejnych nagraniach kobieta przyznała, że jej zdaniem ta sytuacja była bardzo zabawna i tylko dlatego podzieliła się nią w mediach społecznościowych.

Co zrobić, jeśli twój bagaż jest zniszczony?

Przypominamy, że jeśli po odbiorze bagażu stwierdzicie, że jest on zniszczony, to należy niezwłocznie wypełnić lotniskowy formularz nieprawidłowości bagażowej, tzw. PIR (Property Irregularity Report). Reklamację w tym wypadku trzeba złożyć w terminie siedmiu dni od odbioru bagażu.

Należy też wycenić szkodę - w przypadku zniszczenia walizki, linia lotnicza może wysłać nową lub poprosić o rachunek za zakup i na tej podstawie zwróci koszty.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?