Zniszczyli jej walizkę. Była w szoku, jak rozpatrzyli reklamację

25

Pasażerka amerykańskich linii Delta Airlines podzieliła się na TikToku informacją o tym, jak przewoźnik rozpatrzył jej reklamację w sprawie zniszczonej walizki. Takiego rozwiązania sprawy się nie spodziewała.

Zniszczyli jej walizkę. Była w szoku, jak rozpatrzyli reklamację
Walizka wyglądała koszmarnie (TikTok)

Turystka z USA opublikowała na TikToku nagranie, w którym pokazała, w jakim stanie była jej walizka po tym, jak odebrała ją z taśmy bagażowej.

Prawdopodobnie została rzucona zbyt gwałtownie, bo pękła i oderwany został z niej spory kawałek. Gdyby nie podszewka wszyta do środka, to z wnętrza wypadłyby jej rzeczy osobiste.

Zaskakująca przesyłka od linii lotniczej

Kobieta złożyła reklamację i już po kilku dniach otrzymała wiadomość, że czekają na nią przesyłki. Myślała, że to literówka, bo czekała na jedną paczkę. Okazało się, że było ich w sumie aż 13, a w każdej nowa walizka marki Ricardo Beverly Hills.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Halo Polacy". Prawdziwe zagłębie seksturystyki. "Moi znajomi się przejechali"
Myślę, że popełnili błąd - dodała na nagraniu.

Internauci uznali, że to znak, że powinna więcej podróżować. "Zostaw dwie, a resztę sprzedaj" - poradził ktoś inny.

Peyton postanowiła jednak skontaktować się z linią i wyjaśnić sprawę, bo nie dawało jej to spokoju. Jak przyznała w kolejnym nagraniu, okazało się, że to producent walizek się pomylił. Na infolinii przeproszono ją za kłopot i podziękowano, że zgłosiła się, by zwrócić omyłkowe wysłane przesyłki. - Pozwolili mi zachować jedną ekstra - dodała.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

W kolejnych nagraniach kobieta przyznała, że jej zdaniem ta sytuacja była bardzo zabawna i tylko dlatego podzieliła się nią w mediach społecznościowych.

Co zrobić, jeśli twój bagaż jest zniszczony?

Przypominamy, że jeśli po odbiorze bagażu stwierdzicie, że jest on zniszczony, to należy niezwłocznie wypełnić lotniskowy formularz nieprawidłowości bagażowej, tzw. PIR (Property Irregularity Report). Reklamację w tym wypadku trzeba złożyć w terminie siedmiu dni od odbioru bagażu.

Należy też wycenić szkodę - w przypadku zniszczenia walizki, linia lotnicza może wysłać nową lub poprosić o rachunek za zakup i na tej podstawie zwróci koszty.

Autor: IR
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić