Awaria w mBanku. Klienci na minusie! "Przepraszamy"

Klienci mBanku zgłosili, którzy mają kontro internetowe i korzystają z płatności online, z przerażeniem patrzyli na stan swoich kont we wtorek i środę (1/2 października). Niektórzy mieli podwójne zaksięgowane płatności, inni ujemne saldo. Bank poinformował o awarii.

Awaria w mBankuAwaria w mBanku
Źródło zdjęć: © Facebook | Getty Images, mBank
Rafał Strzelec

Ogromne problemy klientów mBanku - jednego z największych banków w Polsce. Jak wynika z informacji w mediach społecznościowych, na wielu kontach doszło do podwójnego zaksięgowania przelewów. Niektórzy informowali, iż na ich kontach pojawiły się ujemne wartości środków.

"Moje 700 zł ma w trybie natychmiastowym wrócić na moje konto. To co odp***cie tylko sfinalizowało moją decyzję o tym, że zmieniam bank. Na jaki? Każdy inny lepszy. A jeszcze tydzień temu dzwoniła od was miła Pani mówiąc - a gdzie Pan znajdzie tak miłą obsługę jak u nas?" - napisał pan Marcin na Facebooku.

Nagrał go i wysłał na policję. Teraz każdy zobaczy, co zrobił kierowca

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Awaria mBanku. "Przepraszamy"

Na profilu mBanku w mediach społecznościowych pojawił się post, w którym poinformowano o trwającej awarii.

Niektórzy z Was zobaczyli podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zostaną zwrócone automatycznie. Pracujemy nad tym, by odbyło się to jak najszybciej - czytamy w krótkim komunikacie.

Pod postem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Niektórzy próbują dodzwonić się na infolinię i rozwiązać problem indywidualnie.

U mnie zdublowana została transakcja, którą wykonałem w sobotę. Co ciekawe, jeszcze wczoraj w historii widniała tylko jeden raz. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Mi się to nie udało - napisał pan Paweł.

Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym mBanku. Zapytaliśmy, czy awaria została usunięta i jakie były jej przyczyny. Co do drugiej kwestii, odpowiedzi nie uzyskaliśmy.

Na ten moment, większość klientów, którzy mieli podwójnie zaksięgowane transakcje kartą, otrzymała już zwroty. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację. Tak jak napisaliśmy wczoraj w naszej informacji - pieniądze są zwracane automatycznie - zapewnił nas Krzysztof Drozd, starszy specjalista ds. relacji z mediami.
Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Wigilia 2025 wolna nie dla wszystkich. Sprawdź zawody
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Walczył z Rosjanami. Hoang Tran skazany
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Przyłapani w Rossmannie. Ich twarze zobaczą wszyscy. Komunikat policji
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
Polacy odwołują urlopy. Pogoda zaskoczy?
"Zimno, boli". Ukrainka wypadła z drugiego piętra
"Zimno, boli". Ukrainka wypadła z drugiego piętra
Nie żyje Rafał Kołsut. Był gwiazdą "Ziarna"
Nie żyje Rafał Kołsut. Był gwiazdą "Ziarna"