Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 

Lidl znów to robi. Są "gwiazdki"

5

Nowe promocje Lidla zaczęły obowiązywać w poniedziałek (17 czerwca). Przeglądając ofertę reklamową tej sieci, można znaleźć sporo ciekawych propozycji. Na co warto zwrócić uwagę, odwiedzając ten dyskont? Podpowiadamy, co tym razem zawiera gazetka reklamowa Lidla.

Lidl znów to robi. Są "gwiazdki"
Lidl (Adobe Stock)

Promocje Lidla są uważnie śledzone przez wielu Polaków. Najnowsze okazje w sklepach tej sieci ruszyły w poniedziałek. Gazetka reklamowa Lidla zawiera sporo ciekawych propozycji.

Na uwagę zasługuje choćby promocja Lidla na wszystkie wody 1,5 l marki Saguaro. Tutaj wdrożono okazję 8+4 gratis. Jest jednak mały haczyk (tzn. gwiazdka) przy tej ofercie.

Dotyczy 12 takich samych produktów. Lista produktów objętych promocją dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie www.lidl.pl - przekazał dyskont.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Żelazna kopuła nad Europą. Pytamy na Podlasiu o ochronę Polski przed Rosją

Jest też promocja na wszystkie pantsy Lupilu premium. Tutaj wdrożono okazję 1+1 gratis.

*Dotyczy dwóch takich samych artykułów - zaznacza Lidl.

Uwagę przykuwa również m.in. okazja na wszystkie płyny do płukania tkanin Doussy. Można je otrzymać 50 proc. taniej (drugi, tańszy produkt).

Akcją 2+1 za grosz objęto wszystkie dezodoranty i antyperspiranty, zaś wszystkie produkty do golenia można uzyskać z upustem rzędu 50 proc. (drugi, tańszy produkt). A wszystkie pasty do zębów Blend-A-Med można uzyskać o 60 proc. taniej.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić