Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
oprac. Przemysław Ciszak | 
aktualizacja 

Rockowa wyspa Lidla. Sklep ze strefą chillout stanie na Woodstocku

3

Specjalny sklep powstanie po raz siódmy w Kostrzynie nad Odrą. Pierwszy raz, przez kolejnych pięć dni, Lidl Rock Shop będzie czynny przez całą dobę.

Rockowa wyspa Lidla. Sklep ze strefą chillout stanie na Woodstocku
(Lidl, mat.pras.)

Na dorocznym festiwalu Przysteanek Woodstock w Kostrzynie nad Odrą stanie specjalny namiot Lidla o powierzchni sprzedażowej około 1400 m2. Rockowy sklep pierwszy raz od 7 lat ma być otwarty całą dobę.

Jak zapewnia Lidl ceny będą takie, jak te obowiązujące w placówkach sieci w całej Polsce. Niektóre artykuły zostaną jednak objęte promocjami cenowymi, specjalnie z myślą o festiwalowiczach. Za zakupy będzie można oczywiście zapłacić kartą.

- Uczestnicy Przystanku Woodstock będą mogli nie tylko kupić owoce i warzywa, czy pieczywo, ale także festiwalowe niezbędniki jak namiot i śpiwór – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager Lidl Polska.

Lidl regularnie wspiera fundację Jurka Owsiaka. W ostatnich latach wraz z pracownikami i klientami zebrał łącznie aż 14 mln złotych dla podopiecznych WOŚP.

Dla wszystkich uczestników festiwalu Lidl przygotował również specjalną Strefę Chillout. Oprócz dobrze znanych atrakcji takich jak m.in.: poranna joga, warsztaty bębniarskie, wspólne śniadania na trawie oraz turnieje piłkarzyków, przygotowano taże Strefę Foto. W jej ramach dostępny będzie Speedgif. Za jego pomocą każdy uczestnik będzie mógł zrobić ruchome zdjęcie wraz z przyjaciółmi i wysłać sobie na maila lub telefon.

Dla tych, którzy chcieliby uwiecznić te szczególne, festiwalowe chwile czekać będzie również Speedprinter – każdy kto opublikuje na Facebooku bądź Instagramie zdjęcie z hashtagiem #RockowaWyspaLidla, będzie mógł je następnie wydrukować w strefie Chillout i tym samym zdobyć wspaniałą pamiątkę z festiwalu.

Przystanek Woodstok to świetna okazja dla promocji marek. Korzyta niej wiele firlm. W styczniu na aukcji WOŚP zakończyła się licytacja specjalnej festowalowej puszki Coca-Coli. Koncern przygotował dedykowane Woodstockwi opakowania. Na fastowalu działał również specjalny Coke Store, w którym było można kupić wyjątkowe koszulki stworzone we współpracy z Woodstock. Na Woodstrocku spotkać można bło również Lecha, Playa i Shaggy.

Z kolei na w Jarocinie promuje się sieć Biedronka. Podobnie jak Lidl wydłuża godziny otwarcia jarocińskich sklepów i oferuje rabaty przy kasie.

Trwa ładowanie wpisu:facebook
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić