Awaria Santandera. Problemy z dostępem do konta
W piątek około południa klienci Santandera doświadczyli poważnego kłopotu. Nie mogli zalogować się do konta za pomocą aplikacji mobilnej. Pracownicy banku szybko zaczęli rozwiązywać ten problem.
Źródło zdjęć: © Getty Images
Zawrzało wśród klientów banku Santander. Zaczęli grzmieć na Facebooku, że nie mogą zalogować się do bankowości mobilnej. Oto ich komentarze:
Jesteście niepoważni i tyle mam do powiedzenia.
Te wasze "chwilowe" problemy w ostatnim czasie są nagminne. Jak zwykle początek weekendu z jakąś awarią.
Czytaj także: To już plaga! Od kontaktu z nimi ludzie wymiotują
Bank szybko zareagował. Próbował uspokajać klientów, przekazując, że zna problem i pracuje nad usunięciem usterki.
Obecnie widzimy utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej. Spróbuj proszę zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę - tu wszystko działa poprawnie - poinformował bank na Facebooku.
Santander z awarią. Szybka reakcja
Klienci się wściekali, ale trzeba przyznać, że w tej sytuacji pracownicy banku zachowali się tak, jak należy. Nieoficjalne głosy wskazują na to, że dostęp do bankowości mobilnej banku Santander został już przywrócony.
Źródło artykułu: o2pl