Mateusz Domański
Mateusz Domański| 

Awaria Santandera. Problemy z dostępem do konta

3

W piątek około południa klienci Santandera doświadczyli poważnego kłopotu. Nie mogli zalogować się do konta za pomocą aplikacji mobilnej. Pracownicy banku szybko zaczęli rozwiązywać ten problem.

Awaria Santandera. Problemy z dostępem do konta
Problem w Santanderze. Nie działa bankowość mobilna (Getty Images)

Zawrzało wśród klientów banku Santander. Zaczęli grzmieć na Facebooku, że nie mogą zalogować się do bankowości mobilnej. Oto ich komentarze:

Jesteście niepoważni i tyle mam do powiedzenia.
Te wasze "chwilowe" problemy w ostatnim czasie są nagminne. Jak zwykle początek weekendu z jakąś awarią.

Bank szybko zareagował. Próbował uspokajać klientów, przekazując, że zna problem i pracuje nad usunięciem usterki.

Obecnie widzimy utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej. Spróbuj proszę zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę - tu wszystko działa poprawnie - poinformował bank na Facebooku.

Santander z awarią. Szybka reakcja

Klienci się wściekali, ale trzeba przyznać, że w tej sytuacji pracownicy banku zachowali się tak, jak należy. Nieoficjalne głosy wskazują na to, że dostęp do bankowości mobilnej banku Santander został już przywrócony.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić