Turystka z Arabii napisała, co spotkało ją w Krakowie. "To wstyd"
Wymarzona pamiątka z Krakowa dla przyjaciółki okazała się rozczarowaniem. Turystka z krajów arabskich opisała w sieci nieprzyjemną sytuację w jednym z butików z bursztynem w Sukiennicach. - Pracownica sklepu była szokująco nieuprzejma i nieprofesjonalna - napisała w sieci.
Najważniejsze informacje
- Turystka opisała na Google Maps problem z biżuterią kupioną w krakowskich Sukiennicach.
- Po wyjściu ze sklepu zauważyła różnicę kolorów między łańcuszkiem a zawieszką.
- Przy próbie wymiany miała usłyszeć odmowę i spotkać się z nieuprzejmą reakcją personelu.
Krakowskie Sukiennice to jeden z najczęściej odwiedzanych punktów na Rynku Głównym. Wśród licznych stoisk królują bursztyny, pamiątki i wyroby artystyczne. Jak opisuje "Fakt", w połowie września jedna z turystek z krajów arabskich zamieściła emocjonalną recenzję zakupów w tamtejszym butiku z biżuterią. Jej wpis wzbudził duże zainteresowanie użytkowników Google Maps.
Skarga Arabki po zakupach w Sukiennicach
Według autorki opinii pamiątkowy zakup miał być prezentem dla przyjaciółki. Turystka wskazała, że w sklepie wybrała złoty naszyjnik z bursztynową zawieszką w kształcie motyla oraz złoty łańcuszek o łącznej wartości ok. 100 euro. Po wyjściu na zewnątrz i obejrzeniu biżuterii w świetle dziennym miała zauważyć, że elementy różnią się kolorem, dlatego poszła je wymienić na inne.
Serwują tutaj słynne zapiekanki. Zamówił trzy sztuki
Jak relacjonuje w recenzji, wróciła do sklepu tego samego dnia, ok. godz. 17:30, by poprosić o wymianę. Turystka twierdzi, że spotkała się z nieuprzejmym traktowaniem i odmową pomocy ze strony sprzedawczyni. W efekcie umieściła negatywną opinię na temat zakupów w jednym ze sklepów w Krakowie.
"Ponieważ prezent był dla bardzo bliskiej przyjaciółki, wróciłam do sklepu około 17:30, aby poprosić o wymianę. Pracownica sklepu była szokująco nieuprzejma i nieprofesjonalna. Powiedziała mi wprost: już zapłaciłaś, więc nie obchodzi mnie to. To wstyd, bo sam sklep ma piękne przedmioty, ale obsługa całkowicie psuje całe doświadczenie. Zachowaj ostrożność, jeśli zdecydujesz się tu kupić" - dodała w opinii cytowanej przez "Fakt".
Wpis szybko zwrócił uwagę internautów i przypomniał, że nawet zakupy w najbardziej rozpoznawalnych atrakcjach turystycznych nie zawsze idą w parze z dobrą obsługą. Sukiennice nadal jednak przyciągają wielu turystów. Zanim jednak wybierzemy się na zakupy, być może warto zasięgnąć opinii w sieci.