Pracuje w McDonald's. Zdradził, co wyprawiają klienci

Harry Oliver z Wielkiej Brytanii jest pracownikiem restauracji sieci McDonald's. Młody mężczyzna, wykorzystując aplikację TikTok, powiedział, jakie zachowania klientów wyprowadzają go z równowagi. Nagranie obejrzało prawie 640 tys. użytkowników.

Pracuje w McDonaldzie. Te zachowania klientów go irytująPracuje w McDonaldzie. Te zachowania klientów go irytują
Źródło zdjęć: © TikTok
oprac.  KPL

Każdy, kto choć raz pracował w gastronomii, wie, jak trudne jest to zajęcie. Szybkie tempo pracy, hałas, gorący tłuszcz i przede wszystkim pierwiastek ludzki w postaci klientów wymagają dużej odporności fizycznej i psychicznej.

Pracuje w McDonaldzie. Tych pytań klientów nienawidzi

Harry Oliver w McDonaldzie pracuje już dość długo, a swoim doświadczeniem chętnie dzieli się w mediach społecznościowych.

W jednym z najpopularniejszych filmików na zdradził, które sytuacje z udziałem klientów są dla niego najtrudniejsze. Warto poznać jego perspektywę, by w przyszłości uniknąć podobnych błędów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

25 proc. ostatniej pensji. Taką emeryturę dostaną dzisiejsi 40-latkowie. "Trzeba zmienić myślenie"

Na początku mężczyzna wspomniał o pytaniu: "czy frytki są gorące?" i od razu zaznaczył, że sam nie może być przecież tego pewien. Kolejna irytująca prośba dotyczy zamawiania cheesburgera... bez sera. Trudno się dziwić - wszak jego odpowiednikiem jest hamburger, którego w McDonald's można zamówić bez najmniejszych problemów.

Wśród zachowań, które wyprowadzają go z równowagi pracownik fast-foodu wymienił również to, kiedy klienci nie zamawiają jedzenia z dostawą do stolika, a mimo to na nią czekają.

Taka sytuacja wymusza na obsługującym wielokrotne wykrzykiwanie numeru zamówienia - wszyscy tracą czas, a nerwowa atmosfera, która wytwarza się natychmiast, nie ułatwia ani pracy, ani spokojnej konsumpcji.

Pracownicy McDonalda zabierają głos

W komentarzach głos zabrali także inni pracownicy sieciówki, którzy dorzucili do listy Harry'ego m.in.: narzekanie na aplikację ze zniżkami, pytanie o sos zanim zamawiający zajrzy do torby, a także o to, jak robione są frytki.

W innym filmiku pracownik zwrócił uwagę także m.in. na wściekanie się, gdy maszyna do robienia szejków jest popsuta, proszenie o frytki bez soli, a następnie saszetkę z tą przyprawą, prośby o dodatkową posypkę do lodów czy niewyraźne wypowiadanie zamówienia.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Łatwy sposób na czyste ramy okienne. Odzyskają biały kolor
Łatwy sposób na czyste ramy okienne. Odzyskają biały kolor
Europejscy liderzy ostrzegają Zełenskiego. Chodzi o Putina
Europejscy liderzy ostrzegają Zełenskiego. Chodzi o Putina
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"