Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom | 
aktualizacja 

Kaufland rozdał nagrody w konkursie "Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie". Zwycięzcy odjechali do domów Fiatami 500 Hybrid.

Konkurs "Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie" spotkał się z ogromnym zainteresowaniem – wzięło w nim udział ponad 33 000 osób. W puli nagród znalazły się zarówno bony zakupowe o wartości nawet 10 000 złotych, jak i sześć nowoczesnych Fiatów 500 Hybrid. Oficjalne przekazanie pojazdów miało miejsce 30 listopada br. we Wrocławiu. W akcji skierowanej do konsumentów oraz pracowników, w ramach której firma chciała odwdzięczyć się za lojalność i wybór sklepów Kaufland jako miejsce codziennych zakupów, wyłoniono sześć osób, które udzieliły najbardziej kreatywnych odpowiedzi na pytania konkursowe i odjechały do domu nowoczesnymi samochodami – Fiatami 500 Hybrid.

Kaufland rozdał nagrody w konkursie "Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie". Zwycięzcy odjechali do domów Fiatami 500 Hybrid.
Kaufland – zdjęcie ilustracyjne (materiały partnera)

Zwycięzcami konkursu okazali się stali klienci Kaufland, którzy pochodzą zarówno z dużych miast, jak i małych miasteczek w całym kraju. Jury doceniło przede wszystkim ich kreatywność i zaskakujące podejście do pytań konkursowych:

  1. Jak ma na imię żona Kapitana Złotówki oraz jaka jest jej supermoc w Kauflandzie?
  2. Jaka jest lub byłaby Twoja wymarzona promocja w Kauflandzie?
  3. Który market Kaufland jest Twoim ulubionym marketem i dlaczego?
  4. Jaki jest Twój ulubiony dział w Kauflandzie, który powinien odwiedzić Kapitan Złotówka i dlaczego?
  5. Jaka jest Twoja ulubiona spożywcza marka własna Kauflandu (K-Classic, K-Favourites, K-Bio, K-take it veggie, K-Free, Crazy Wolf, K- Stąd Takie Dobre, K-Stoisko Mięsne, K-to go) i dlaczego?
  6. Jaki był najlepszy "gratis", który otrzymałeś w swoim życiu? Opisz nam dlaczego.
Zobacz także: Finał konkursu Gratisobranie i Oszczędzanie

Organizator akcji postanowił zapewnić zwycięzcom również prawdziwą fetę, dzięki której odbiór konkursowych nagród stał się niezapomnianym wydarzeniem. Oficjalne przekazanie pojazdów miało miejsce we wrocławskim salonie Fiata przy ul. Karkonoskiej. W spotkaniu wzięli udział m.in.: Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, Bogdan Żak, prezes w ADF Auto Sp. z o.o. i Agnieszka Głowacka, dyrektor Działu Kampanii Marketingowych w Kaufland Polska. Po krótkich przemówieniach, których celem było przybliżenie idei konkursu oraz zaprezentowanie obu firm, nastąpił punkt kulminacyjny uroczystości – przekazanie zwycięzcom kluczyków do aut, a następnie samych Fiatów 500 Hybrid.

W swoim przemówieniu Ewelina Jarosińska, członkini zarządu w Kaufland Polska, podkreślała, że sieć nieustannie dąży do tego, aby dostarczać klientom jak najwięcej okazji do oszczędności.

"Nazwa konkursu będącego elementem dłuższej kampanii w oczywisty sposób nawiązuje do obietnicy, którą jako marka składamy naszym klientom. Chcemy niezmiennie oferować im szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, ale także dostarczać szereg narzędzi umożliwiających ograniczenie wydatków podczas zakupów" – mówiła Ewelina Jarosińska. "W czasie kampanii >>Gratisobranie i Oszczędzanie w Kauflandzie<< wspierał nas w tym jej główny bohater – niezawodny Kapitan Złotówka. Zapewniam, że priorytety naszej sieci nie ulegną zmianie, a potrzeby naszych klientów pozostaną na szczycie tej listy".

Członkini zarządu zwróciła również uwagę na niespotykaną kreatywność, jaką uczestnicy popisali się, opracowując wyjątkowe zgłoszenia-rymowanki. Regulamin konkursu zakładał wyróżnienie najbardziej kreatywnych esejów, wierszyków bądź filmów. Aby wziąć w nim udział, wystarczyło zrobić zakupy o wartości min. 100 złotych, zachować paragon, a następnie zarejestrować swoje zgłoszenie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe (każdego tygodnia inne). Angażująca forma przyciągnęła szerokie grono uczestników, zapewniając niekwestionowany sukces całej akcji.

Źródło informacji: Kaufland

Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom
Autor: Artykuł Sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić