Paulina Kwiatkowska| 
aktualizacja 

Dali się wkręcić koncertowo. Zapamiętają ten sklep

0

W londyńskim centrum handlowym Westfield pojawił się billboard Prady, który u internautów wzbudził wiele emocji. Napis można było bardzo łatwo wziąć za promocję nowych perfum.

Dali się wkręcić koncertowo. Zapamiętają ten sklep
(twitter.com)

W rzeczywistości to po prostu prośba skierowana do klientów, którzy szukają windy. Wielu ludzi zdezorientował dopisek „by Prada” oraz bardzo estetyczne zdjęcie eleganckiej modelki. Nic dziwnego, że pomylili komunikat z reklamą.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

*Na Twitterze szybko pojawiły się komentarze. *Pewnie wiele osób dało się nabrać, że to część akcji promocyjnej ekskluzywnego zapachu. Pozostali zaczęli robić sobie w mediach społecznościowych żarty z przerostu formy nad treścią prośby sklepu. I zaczęło się używanie na całego.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Trochę jak… „Kiełbasa, nowy zapach”

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Zastanawiam się, czy polecają inny zapach na wypadek pożaru.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Sprzedaż dzięki tej nazwie pójdzie w górę, ale po pewnym czasem z pewnością opadnie.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Sam nie wiem, słyszałem, że mogą podnosić na duchu.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

To nie taka najgorsza nazwa…

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić