Takich sklepów Lidl otwiera coraz więcej. Nazywa się je często "concept store". Pierwsze markety o wyższym niż pozostałe standardzie funkcjonują już w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii, a także w Chorwacji.
Firma nie potwierdza doniesień, ale też nie zaprzecza. Według przedstawicielki sieci Anny Biskup, jest jeszcze za wcześnie, by oficjalnie potwierdzić planowane na ten rok inwestycje, jednak Lidl w Polsce i tak stara się o możliwie najwyższą jakość sklepów.
Dążymy do większych przeszkleń, stawiamy na nowoczesne materiały i estetyczną kolorystykę. Planujemy także wprowadzić szereg udogodnień, które podniosą komfort pracy pracowników - zaznacza Anna Biskup w rozmowie z Wirtualną Polską.
Lidl stawia też na ekologię. Jego pracownicy starają się o jak najefektywniejsze wykorzystanie energii.
W naszych placówkach stosujemy nowoczesny system odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych, system ogrzewania i chłodzenia podłogowego oparty na gruntowych wymiennikach ciepła, system wentylacji z rekuperacją, jak i energooszczędne oświetlenie LED na zewnątrz i wewnątrz budynku - dodaje rzeczniczka.
Zobacz także:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.