Albert Kamiński| 
aktualizacja 

McDonald's zmienia reguły gry. Teraz tak będzie sprzedawał kotlety

25

Fastfoodowy gigant planuje wejść na rynek z mobilnymi restauracjami. Efektowne food trucki będą przemieszczać się między imprezami i tam sprzedawać jedzenie.

McDonald's zmienia reguły gry. Teraz tak będzie sprzedawał kotlety
(twitter.com, Lauren Rosewarne)

Food trucki będą oferowały ubogie menu. Sieć ograniczy je do 10 produktów, które najlepiej się sprzedają. Efektywna obsługa pełnej oferty nie byłaby możliwa w ciężarówce.

Postawią na ogromne samochody. Przede wszystkim mają to być 12-metrowe ciężarówki. Oprócz nich będą także mniejsze furgonetki, jednak nie wiadomo, czy menu będzie w nich takie same jak w większych pojazdach.

Pierwsze food trucki powstały już w Ameryce i Europie. Oprócz tego McDonald's planuje wprowadzenie tego rozwiązania w Australii. Mają one

Mobilny lokal sieci jest również w Polsce. Stworzono go z klasycznej amerykańskiej ciężarówki. Między polskimi miastami jeźdżą dwa takie pojazdy. Na razie pełni on funkcję bardziej promocyjną. Auta pojawiają się głównie w lecie w tych miastach, gdzie funkcjonują już restauracje.

Tego typu ciężarówki to reakcja na zmieniające się gusta klientów. Małe restauracje są w stanie oferować produkty unikalne w unikalnych restauracjach. W przypadku sieciówek, jest to trudne. W związku z tym McDonald's idzie w kierunku takich pop-upowych barów szybkiej obsługi.
.
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić