o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • QUIZY
Wróć na
Natalia Bogucka
|

Policja poszukuje mężczyzny, który chciał porwać 11-latkę

210
Podziel się

Policja stworzyła portret pamięciowy mężczyzny, który szarpał i usiłował wciągnąć do samochodu 11-letnią dziewczynkę. Dziecko uratował przechodzeń.

Policja poszukuje mężczyzny, który chciał porwać 11-latkę
(Policja)
bEilOdCJ

*Do zdarzenia doszło 10 maja ok. godziny 17:30 w Ostrowcu Świętokrzyskim. * Dziewczynka wracała na rolkach ze szkoły do domu. Przy przejściu dla pieszych zatrzymał się samochód, z którego wysiadł mężczyzna. Powiedział, że ją podwiezie i żeby wsiadła do auta. Gdy odmówiła, próbował wciągnąć ją tam siłą.

Na szczęście niepokojącą sytuację zauważył przechodzący obok mężczyzna. Szybko zareagował i odepchnął napastnika. Dzięki temu dziewczynka zdołała uciec. Po powrocie do domu, jej rodzice zawiadomili policję.

*Do tej pory nie udało się znaleźć mężczyzny. * Policja zdecydowała się na opublikowanie portretu pamięciowego sprawcy. Mężczyzna ma ok. 40 lat, mniej więcej 180 cm wzrostu, szczupłą budowę ciała, bladą cerę i ciemne włosy zaczesane do góry w tzw. irokez. W lewej brwi posiadał kolczyk zakończony kulkami, a w lewym uchu koło, czyli tzw. tunel.

bEilOdCL

Osoby które rozpoznają mężczyznę widocznego na portrecie pamięciowym lub posiadają wiedzę na temat tego zdarzenia, proszone są o kontakt osobisty z Wydziałem Kryminalnym Komendy Powiatowej Policji w Ostrowcu Św. przy ul. Al. 3-go Maja 9 w Ostrowcu Św. lub telefoniczny pod numerami telefonu 41 267 12 57 lub 112 - prosi Policja.

_Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zobacz także: Zobacz także: 31-latek zatrzymany za próbę gwałtu
bEilOdDm
KOMENTARZE
(210)
klawisz
3 lata temu
blada cera czyli z kicia wyszedł,co za gamonie ,nie wiedzą gdzie szukać
nick
3 lata temu
toR.Tyton jest w Reading na Oxford Road
Adm
3 lata temu
To nie kosmita?
bEilOdDn
Wizjoner
3 lata temu
To Michał Piróg
jasnowidz....
3 lata temu
w puszce bedzie jadl kanapke z kielbasa 3 x dziennie i przytulal sie do torby
Gosia
3 lata temu
Co to jest przecież to nawet do diabła nie podobne ,znaleźć i zutylizować
Ola
3 lata temu
To prokuratura decyduje o opublikowaniu portretu mądralo
Gghhfdg
3 lata temu
To kosmita
On
3 lata temu
Wypisz wymaluj SA Wardęga
eju56k5
3 lata temu
Typowy zwolennik tego (tu mnóstwo inwektyw) &^%$#!!! Owsiaka i jego "róbta co chceta".
bolo
3 lata temu
poznaje go to ork , który ścigał Froda w Morii
Jasiek z IV b
3 lata temu
A przechodzień nie spisał numerów auta
żenada
3 lata temu
to było w MAJU?!?!?!?! teraz jest koniec WRZEŚNIA!!! szybko żeście się wzięli do roboty, nie ma co...
bEilOdDf
trochę późno
3 lata temu
od maja to gościu może być tysiące km stąd i zaszyć sobie ucho
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić