aktualizacja 

Proszą, by nie dawać pracownikom napiwków. W sieci wrze

40

Przedstawiająca się na stronie internetowej jako "najstarsza firma produkująca lody w Szczecinie", lodziarnia wystosowała do klientów dziwny apel. Cafe Castellari prosi o niezostawianie pracownikom napiwków.

Proszą, by nie dawać pracownikom napiwków. W sieci wrze
(google maps)

Użytkownicy Facebooka mocno skrytykowali pomysł Cafe Castellari. Wpis skomentowano prawie pół tysiąca razy. Niewiele mniej osób udostępniło go na tablicach i napisało, co myśli o takiej polityce lodziarni. W większości przypadków głosy (oraz facebookowe reakcje) internautów nie były pozytywne.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Napiwki są wyrazem wdzięczności za dobrą obsługę Pracodawcy nic do tego, wiec wara Cafe Castelari od narzucania czegoś klientom bądź też zabraniania im. Takie posuniecie z pewnością szkodzi waszej reputacji i renomie! Jest to nie na miejscu, a wręcz obrzydzające. Zawsze uwielbiałam wasze desery, lody, ale produkty to nie wszystko, liczy się atmosfera! Radzę zmienić taktykę, zanim zaczniecie tracić klientów - napisała oburzona szczecinianka.

Nie wszyscy jednak krytykowali właścicieli lodziarni. Na Facebooku pojawiły się też komentarze ludzi, którzy najchętniej w ogóle zlikwidowaliby napiwki jako "wyraz kretyńskiego amerykanizmu i przenoszenia obowiązku przyzwoitego płacenia na klientów". Dyskusja zaogniała się w miarę przybywania wpisów.

Jak mówi stare przysłowie, gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. W ferworze walki, podawania przykładów i wymiany złośliwych komentarzy, pod wpisem Castellari Cafe zaczęły pojawiać się wpisy z kont innych zakładów gastronomicznych, które zapewniały, że u nich sprawa napiwków wygląda zupełnie inaczej.

Zapraszamy do Pleciuga Caffe. U nas pracownicy dostają napiwki. Cały napiwek to własność naszych pracowników - zmotywowany pracownik troszczy się o klientów - głosi jednej z "reklamowych" wpisów.

Po kilku godzinach właściciele Cafe Castellari opublikowali oświadczenie. Zwracając się do klientów, przepraszają za "niefortunny wpis". Nie wypierają się jednak, że wrzucenie na Facebooka informacji związanej z polityką napiwkową była zamierzone.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Zobacz też:

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić