Awaria w mBanku. Pieniądze znikały z kont

131

W poniedziałek wieczorem mBank poinformował o awarii. Część transakcji kartami płatniczymi została zaksięgowana dwa razy. Bank już przeprosił i zapewnia wszystkich, że pieniądze naliczone podwójnie zostaną zwrócone.

Awaria w mBanku. Pieniądze znikały z kont
Płatność kartą, zdjęcie ilustracyjne (Getty Images)

Na swoim koncie na Twitterze bank przeprasza za błąd i obiecuje że pieniądze zostaną zwrócone automatycznie najszybciej jak się da.

Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - poinformowł mBank
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Bank nie podał, przez jak długi czas transakcje kartą były podwójnie naliczane ani jak dużej grupy klientów dotyczy ten problem. Prawdopodobnie problem dotyczy kilku ostatnich dni, jak sugerują komentarze rozjuszonych użytkowników.

Zero wiadomości w bankowości internetowej, zero komunikacji mailowej, czy SMS. Mam sprawdzać na fb, że od 3 dni wszystkie płatności są pobierane przez was podwójnie? Ostatnio macie coraz więcej wpadek i błędów więcej i zaczyna mnie to denerwować, że muszę was sprawdzać- pisze jeden z użytkowników Facebooka

Kłopoty zaczęły się znacznie wcześniej

Nie jest to pierwszy problem mBanku. Na początku sierpnia ub.r. mBank rozesłał użytkownikom swojej aplikacji mobilnej serię testowych komunikatów typu push. W efekcie nastąpiła przerwa w dostępie do usług ponieważ na platformie nie można było się zalogować.

Nie minęły dwa tygodnie a pod koniec sierpnia pojawiły się kolejne kłopoty. Około 200 klientów z powodu błędu mogło zalogować się na cudzych rachunkach w mBanku.

Pół roku spokoju i dziś pojawia się kolejny błąd. Cierpliwość niektórych klientów się kończy.

15 lat mam konto w tym banku i nigdy czegoś takiego nie przeżyłam. Ostatnio ciągle coś się dzieje- pisała w mediach społecznościowych jedna z internautek.

To jednak nie koniec problemów. Pojawiły się też zapowiedzi rezygnacji z usług mBanku.

Większej porażki nie widziałem na prawdę jutro idę się kłócić z wami i zrezygnować z konta - stwierdził jeden z internautów.

Jak potoczą się dalej losy mBanku? Póki co rozczarowani usługami klienci czekają na zwrot środków.

Zobacz także: Zniesienie limitu składek ZUS. "Niesamowita huśtawka"
Autor: KLS
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić