aktualizacja 

Hit na poczcie. Polacy się rzucili. Wyprzedano 70 proc.

51

Poczta Polska wprowadziła do sprzedaży drugą emisję kolekcji Kryptoznaczka o nazwie "W przestworzach". Już pierwszego dnia sprzedało się około 70 proc. kryptowalorów. "To dobra wiadomość dla polskiej firmy z tradycjami, która walczy o przetrwanie" - analizuje Strefa Biznesu.

Hit na poczcie. Polacy się rzucili. Wyprzedano 70 proc.
Poczta Polska (Getty Images, SOPA Images)

Blisko rok po prezentacji pierwszej kolekcji Kryptoznaczka "Polska w kosmosie" Poczta Polska postanowiła wdrożyć nowe wydanie o nazwie "W przestworzach". Najnowsza edycja 2.0 składa się z czterech kategorii Kryptoznaczków, czterech kategorii Kryptokopert i Kryptofolderu. Łączny nakład to 20 200 szt.

Pierwszego dnia sprzedało się około 70 proc. kryptowalorów - informuje biuro prasowe Poczty Polskiej, które cytuje Strefa Biznesu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Halo Polacy". Ten kraj to niezwykły twór kulturowy. "Skomplikowane"

Serwis zauważa jednocześnie, że jest to dobra wiadomość dla Poczty Polskiej. Zauważono jednocześnie, że podmiot przeżywa problemy finansowe i może mieć kłopot z utrzymaniem dotychczasowego poziomu zatrudnienia.

Czym jest Kryptoznaczek?

Kryptoznaczek to tradycyjny znak opłaty pocztowej. Dołączona jest do niego etykieta z adresem publicznym portfela oraz frazą klucza prywatnego portfela, zawierającego token NFT Kryptoznaczka.

Kryptoznaczek to wyraz przywiązania do tradycyjnej roli poczty i otwartości na rozwój w dziedzinie NFT, którą pomyślnie wykorzystują polskie i zagraniczne organizacje, uatrakcyjniając swoją ofertę. Poczta Polska to firma, która większości z nas kojarzy się z tradycją i bogatą, blisko pięciowiekową historią. Czasy się jednak zmieniają, a my idziemy z duchem czasu. Dostosowujemy swoją działalność do realiów cyfryzującego się świata, co znajduje wyraz choćby w projekcie Kryptoznaczka - mówił jakiś czas temu Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.

Głos zabierał też wiceprezes Poczty Polskiej. - Wydanie Kryptoznaczków traktujemy jako nowatorski element promocji filatelistyki, szczególnie wśród osób, które preferują nowocześniejsze formy rozrywki. Poprzez nasze smartfony możemy załatwić coraz więcej codziennych spraw, a dzięki rozwojowi cyfrowego kolekcjonerstwa – zastąpić np. konwencjonalne klasery. Otwieramy się na młodszych Klientów, którzy obserwują nowinki technologiczne i podążają za nowymi trendami. Ogromne zainteresowanie naszym projektem unaocznia, że to dobra decyzja i właściwy kierunek zmian - zaznaczał Wiesław Włodek, cytowany przez poczta-polska.pl.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić