Lidl zaskoczył klientów. Wystarczy jeden ruch i zapłacisz mniej

1

Sieci spożywcze co rusz zaskakują swoich klientów. Tym razem niespodziankę przygotował Lidl. Dyskont rozdaje pieniądze! Jest szansa na to, by za zakupy zapłacić o 10 zł mniej.

Lidl zaskoczył klientów. Wystarczy jeden ruch i zapłacisz mniej
Lidl (Getty Images)

Specjalna akcja Lidla obowiązywać będzie wyłącznie w piątek (15 marca). "Zrób zakupy za minimum 100 zł, aktywuj kupon i odbierz rabat na całe zakupy tego samego dnia" - instruuje sieć. Obniżka wyniesie 10 zł.

Szczegóły oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji w aplikacji Lidl Plus. Do wartości zakupów podlegającej rabatowi nie wlicza się: napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych, preparatów do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmiotów służących do karmienia piersią, kart prezentowych Lidl - wyjaśnia sieć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Górale o misiu z Zakopanego. "Dla mnie to jest absurd"

W piątek można też zaoszczędzić na czekoladzie białej, mlecznej lub deserowej Fin Carre. Tutaj przewidziano akcję 2+2 gratis, również z kuponem. Limit? 12 opakowań (maksymalnie 6 gratis) na kupon.

Za ser gouda XXL (1 kg) zapłacisz 14,99 zł. Kilogram fileta z piersi Rzeźnik ma zaś cenę 16,99 zł.

Wszystkie słodycze marki Favorina można zaś uzyskać z 60-procentowym rabatem. Taki upust dostaniesz na drugi, tańszy produkt. Limit? 8 opak. na paragon.

Taniej niż zwykle można również uzyskać Coca-Colę. Cena dwóch dwulitrowych butelek to 14,58 zł. Za 90 tabletek do zmywarki marki Finish zapłacisz 64,99 zł.

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich tygodniach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić