"Nie mogłam uwierzyć". Pasażerka atakuje Ryanair
Pasażerka Ryanair zarzuca taniej linii zniszczenie jej bagażu i rzeczy wartości dwóch tysięcy dolarów. - Nie mogłam uwierzyć własnym oczom - napisała rozżalona.
Podróżniczka korzystająca z usług Ryanair wyraziła swoje oburzenie po tym, jak odkryła, że jej bagaż oraz rzeczy warte 2 tys. dolarów zostały dosłownie "zszarpane".
Według relacji zamieszczonej na Reddicie jej walizka wyglądała, jakby została "pogryziona przez tygrysa". Pasażerka postanowiła nagłośnić sprawę, gdy linia lotnicza nie odpowiedziała na jej skargę.
Po przylocie z Nicei do Londynu kobieta przeżyła szok, kiedy nie znalazła swojego bagażu na taśmie bagażowej. Zaniepokojona sytuacją, skierowała się do punktu pomocy, gdzie dowiedziała się, że jej walizka jest na innym lotnisku w Stansted.
Europejska wyspa idealna na jesień. Na miejscu tłumy Polaków
Początkowo wierzyła, że to dobra wiadomość, jednak jak się okazało, prawda była znacznie bardziej dramatyczna.
Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Pracownica przyszła z fragmentami mojej walizki, trzymając wszystkie moje rzeczy w rękach - relacjonowała podróżniczka. - Reakcja pracownicy była taka sama, ciągle przepraszała, mówiąc, że nigdy czegoś takiego nie widziała.
Zniszczenie bagażu i brak odpowiedzi
Pasażerka opisała skalę zniszczeń: jej buty były pocięte, koszulki wyglądały jak spalone i podarte, a walizka była całkowicie zniszczona. Musiała wypełnić formularz roszczenia z listą zniszczonych rzeczy i przesłać go w ciągu 48 godzin.
Pomimo przesłania dokumentów, wartość zniszczonych przedmiotów opiewająca na 2 tys. dolarów (ok. 7,3 tys. zł) nie została jeszcze uznana przez Ryanair. - Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, nie dostałam nawet przeprosin - wyznała rozgoryczona klientka.
Na Reddicie użytkownicy wyrazili wsparcie dla poszkodowanej, sugerując, by skorzystała z ubezpieczenia podróżnego, gdyż linia lotnicza może odmówić wypłaty odszkodowania ze względu na użycie "miękkiej torby".
Według polityki bagażowej Ryanair, reklamacje dotyczące zniszczenia lub opóźnienia bagażu rozpatrywane są w ciągu 15 dni roboczych, a zgubionego bagażu do 28 dni, po pełnym prześledzeniu sytuacji.